بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
صابرفرد
18:48
سه شنبه 30 دی 1393
دانلود بازی گروه ضربت و زامبی های دونده SWAT and Zombies Runner v1.0.10 اندروید + مود

در بازی زیبا و مهیج SWAT and Zombies Runner شما در نقش یکی از جنگجویان گروه ویژه SWAT می باشید. داستان بازی به این صورت است که پس از سقوط هواپیمایتان در بین لشکری از زامبی ها تنها بازمنده هواپیما شما هستید و باید در برابر این موجودات مقاومت کنید و جان خود را نجات دهید.

تنها کاری که باید انجام دهید فرار کردن است! البته اگر میخواهید زنده بمانید! سلاح خود را بردارد و بهترین مسیر را برای فرار انخاب کنید، حال باید با کمترین صدا و در سریع ترین زمان از بین این زامبی ها عبور کنید و به مقصد برسید.

کنترل آسان:
نیازی به آموزش های پیچیده برای انجام بازی نیست. تنها چیزی که شما برای کنترل بازی نیاز دارید دو انگشت در طرفین است. حال بپرید، جا خالی دهید و بکشید تا زنده بمانید!

۵۱ سلاح متفاوت و قدرتمند همراه با آیتم های اضافی:
۸ نوع تپانچه
۴ نوع شاتگان
۱۱ سلاح کشتار جمعی
۵ نوع ماشین تیر
و بسیاری دیگر که هر کدام از آن ها قابل ارتقا هستند

پرش های عظیم:
با دستگاهی که گروه ویژه SWAT به شما داده است می توانید به راحتی پرش های بسیار بلندی انجام دهید و از موانع غیر منتظره ای که در جلویتان ظاهر می شود نجات پیدا کنید.

شخصیت ها:
۱۱ نوع شخصیت متفاومت که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند

اشتراک گذاری
شما می توانید این بازی را با دوستان خود به صورت انلاین انجام دهید و لذت واقعی از یک بازی اندروید را ببرید. همچنین می توانید رکورد ها و دستاورد های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

گرافیک بازی مطلوب می باشد و بازی دارای گیم پلی دوست داشتنی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی SWAT and Zombies Runner را به تمام دوستداران بازی های HD پیشنهاد می کنیم. این بازی زیبا توسط استودیو بازی سازی Manodio Co., Ltd طراحی و منتشر یافته است.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 947
صابرفرد
18:46
سه شنبه 30 دی 1393
دانلود بازی فرار دزدان دریایی Pirate Escape v1.0 اندروید – همراه دیتا

بازی مهیج و زیبای Pirate Escape توسط استودیو بازی سازی Trapped طراجی و منتشر شده است و به عنوان یکی از برترین بازی های شناخته شده در سبک حل معما و پازل برای اندروید می باشد. داستان بازی بسیار غنی و جذاب است و در طول بازی شما به عنوان کاپیتان یک کشتی دزدان دریای می باشید که اکنون توسط گروهی دستگیر شده اند.

گروه خدمه ما به عنوان بزرگترین دزد دریای شناخته شده در ده سال اخیر می باشد که در این دریا فعالیت می کند. اکنون خدمه کشتی ما به عنوان موفق ترین و برترین خدمه دریای کارائیب انتخاب شده است. اما یک روز یک موش کثیف به ما خیانت کرد و باعث شد که ما اسیر شویم، اما یک دزد دریایی به راحتی دستگیر و زندانی نخواهد شد، پس وقت آن است که نقشه فرار را بکشیم!

به عصر دزدان دریای خوش آمدید! اسرار را پیدا کنید، معماها را حل کنید و از این زندان طاغت فرسا فرار کنید. یک تجربه واقعی در فرار از یک زندان را تجربه کنید و مغز خود را برای حل معماهای سخت به چالش بکشید.

دانلود بازی Pirate Escape را به تمام دوست داران بازی های فکری و حل پازل پینهاد می کنیم.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 542
صابرفرد
18:44
سه شنبه 30 دی 1393
دانلود بازی دنیای جنگجویان World of Warriors v1.3.4 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

شاهکاری دیگر از استودیو بازی سازی Mind Candy Ltd | نبرد و ماجراجویی را در بازی World of Warriors تجربه کنید

World of Warriors یک بازی مهیج و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی و RPG می باشد که گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای دارد. این بازی زیبا علاوه بر گرافیک و گیم پلی، دارای داستانی جالب و پر از هیاهو است که شما را برای ادامه بازی ترغیب می کند.

در این بازی شما وظیفه دارید که ارتشی از جنگاوران شجاع استخدام کنید و در مقابل نیرو های Boneshaker  مقاومت کرده و آن ها را نابود سازید. ارتش خود را آموزش دهید، به جنگ دشمن بروید، امتیاز کسب و با آیتم های موجود در بازی ارتش خود را قوی تر نمایید. بازی دارای داستانی کامل می باشد که در آن شما باید در یک فضای استراتژیک به جنگ با ارتشی از minions ها بپردازید. دانلود این بازی را به دوستداران سبک استراتژیک و RPG پیشنهاد می دهیم چرا که این بازی در سبک خود یکی از برترین ها می باشد.

ویژگی ها:

- کاملا رایگان

- بازی به صورت آفلاین

- گرافیک فوق العاده زیبا و سه بعدی، صدا گذاری های جذاب و طراحی شگفت انگیز از سوی شرکت معروف لهستانی یعنی AAA

- ساخت ارتشی قدرتمند از بین ۱۰۰ شخصیت جنگنده تاریخی موجود در بازی

- طراحی حملات هوشمند بر اساس ویژگی های منحصر به فرد بازی

- نبرد در سرزمین های وسیع در برابر Boneshaker و ارتش شیطانی او

- آموزش و ارتقا ارتش خود از طریق آموزش های هوشمند و واقعی

- رقابت با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا بر دریافت جایزه ویژه

برخی ویژگی دیگر نیز در بازی وجود دارد که نیازمنده به اینترنت می باشد، ویژگی هایی همانند بازی به صورت شبکه ای در شبکه های اجتماعی، نبرد دفاع از قلعه و… .

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 516
صابرفرد
18:40
سه شنبه 30 دی 1393
دانلود بازی مبارزان ابدیت ETERNITY WARRIORS 3 v3.3.0 همراه دیتا + پول بی نهایت + تریلر

ETERNITY WARRIORS 3 یکی از بهترین و برترین بازی های اکشن RPG می باشد که جوایز بسیاری را کسب کرده است. آخرین برج شیطان فرو ریخت و مردم قهرمان خود را تشویق کردند، اما این پایان ماجرا نبود. اژدها بزرگ قصد داشت با استفاده از سحر و جادو همه چیز را نابود کند و زندگی خود را ابدی کند. موجودات شیطانی همه جا را فرا گرفتند و دیگر صلح و آرامش برقرار نبود. اکنون مردم بیش از هر زمان دیگری به قهرمان نیاز دارند تا با این موجودات مبارزه نماید. می توانید یکی از سه جنگجو را انتخاب کرده و به بازی بپردازید. می توانید با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید و چت کنید! از ویژگی های دیگر بازی می توان به گرافیک بسیار بالا، محیط بسیار زیبا و صداگذاری عالی آن اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– کاوش ۶ زندان جدید و مبارزه با رئیس های جدید و قدرتمند

– افزایش سطح cap تا ۶۰

– امکانات بیشتر برای بازیکنان

– ماموریت های جدید

– برطرف شدن مشکلات و بهبود عملکرد بازی

– بهبود گیم پلی بازی

 

 

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 655
صابرفرد
18:38
سه شنبه 30 دی 1393
دانلود بازی چشم انداز واضح – تک تیرانداز Clear Vision (17+) v1.1.1 اندروید

 

بر روی هدف خود تمرکز کرده و شلیک کنید

نفس عمیق بکشید، هدف خود را در معرض دید قرار دهید و زمانی که آماده بودید شلیک کنید! در این بازی باید در طول ۵۵ مرحله مختلف با محاسبه جهت و قدرت باد اهدافی که به شما داده می شود را نابود کنید.

ویژگی های بازی:

- سلاح های قابل تنظیم

- ۵۵ ماموریت منحصر به فرد

- کنترل بسیار آسان

- صحنه های متحرک

- داستان جذاب

- وجود صحنه های خونین

- محاسبه فاصله و جهت باد

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

توجه: برای استفاده از پول بی نهایت نسخه مزبوطه را دانلود کرده و بر روی گزینه Continue Game کلیک کنید تا پول بی نهایت باشد. (در صورت استفاده از گزینه New Game پول بی نهایت در دسترس نمی باشد.)

 

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 570
صابرفرد
18:36
سه شنبه 30 دی 1393
دانلود بازی بوسه مرگ Sacra Terra: Kiss of Death v1.3 اندروید – همراه دیتا + تریلر

 

عشق واقعی در برابر هر نیرویی مقاومت خواهد کرد. در بازی Sacra Terra: Kiss of Death عشق یک زن به همسرش را به تصویر می کشد که برای نجات جان همسرش از دست یک نیروی فرا طبیعی که از قلب انسان ها تغذیه می کند عازم یک ماجراجویی پر خطر .و هیجان انگیز می شود. در این ماجراجویی خطرناک همراه این دختر شوید و برای نجات همسرش و پیدا کردن عشق واقعی اش کمک او دهید. به منبع اصلی این وقایع دست پیدا کنید و آن را نابود سازید تا دیگر باعث رنجش انسان ها نشود. شما باید در محیط بازی به دنبال ایتم های مفید بگردید و از آن ایتم برای حل کردن پازل ها استفاده نمایید.تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با حل معما های اسرار آمیز عشق گمشده را بار دیگر بازگردانید.

در بازی Sacra Terra: Kiss of Death شما باید در محیط بازی به دنبال شی ها و ایتم های مفید باشید، در واقع این بازی در سبک هیدن آبجکت یا ایتم های پنهان می باشد و ذهن شما را به چالش خواهد کشید. این بازی تجربه واقعی یک بازی ماجراجویی ا به شما می دهد و اگر طرفدار این سبک از بازی ها باشید قطعا لذت خواهید برد. آیا می توانید نامزد او را بازگردانید؟

ویژگی ها:

- ۵۵ مکان مختلق و اعجاب انگیز

- ۲۷ مینی بازی یا بازی کوچک

- ۱۷ صحنه اشیاء گمشده

- ۱۸ صحنه سینمایی که مربوط به داستان باز یمی باشد

این بازی محصولی دیگر از استودیو بازی سازی Alawar Entertainment, Inc می باشد و. دارای گرافیک، گیم پلی و صداگذاری های بسیار خوبی می باشد.

 

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 608
صابرفرد
19:11
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی موتور سواری Trial Xtreme 4 v1.0 اندروید – همراه دیتا

سری چهارم برترین بازی موتور سواری برای اندروید عرضه شد | بیش از ۷۰۰۰۰۰۰۰بار دانلود در گوگل پلی !

 سری چهارم بازی محبوب Trial Xtreme 4 بعد از مدت ها انتظار دقایقی پیش در پلی استور عرضه شد و مثل همیشه آن را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم. این بازی زیبا با کسب امتیازات فراوان و نقد های مثبت بسیار اکنون به برترین بازی موتور سواری برای اندروید تبدیل شده و توانسته است طرفداران بسیاری به خود جذب کند.

موتور خود را انتخاب کنید و وارد رقابت های جذاب و نفس گیر موتور سواری نمایشی شوید. رقابت با دوستان خود به صورت آنلاین و کسب پول و امتیاز برای صدر نشینی در جدول موتور سواران.

سخن سازنده درباره بازی:
این بار با سری چهارم از سری بازی های Trial Xtreme باز گشته ایم و امیدواریم که بتوانیم نظر شما را جلب کنیم. سری چهارم از این بازی توسط موتور های گرافیکی و فیزیکی بسیار پیشفرته طراحی شده اند و شما حس واقعی یک رقابت موتور سواری نفس گیر را تجربه خواهید کرد. عناصر کنترلی بازی بسیار هوشمندانه می باشند و گرافیک بازی خارق العاده است.

بازی به صورت رقابتی (دو ئل)

آیا به توانایی های خود باور دارید ؟ پس با بازیکنان بزرگ جدول موتور سوارن به صورت دوئل یا رقابتی بازی کنید و توانایی خود را در موتور سواری به چالش بکشید.

طراحی منحصر به فرد

گرافیک hd در یک فضای سه بعدی کاملا طبیعی با هم مخلوط شده و برترین بازی موتور سواری را برای شما به ارمغان آورده است

جذب اسپانسر

با صدر نشینی در جدول بازیکنان به جذب اسپانسر بپردازید و با قدرت وارد رقابت های بزرگ بین المللی شوید.

ارتقا موتور

با کسب امیتاز در بازی می توانید از طریق آیتم های موجود موتور خود را پیشرته و قدرتمند کنید .

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 572
صابرفرد
19:9
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی نگهداری از پو Pou v1.4.67 + تریلر

بدون شک بازی پرطرفدار پو را می شناسید. در این بازی شما باید از این حیوان خانگی مانند یک بچه نگهداری کنید و بزرگش کنید. شما باید به پو غذا بدهید، او را بشویید و تمیز کنید، با آن حرف بزنید، بازی کنید، لباس بخرید و … که شما را در روز بسیار سرگرم خود می کند.

ویژگی های بازی:

امکان خرید مواد غذایی مختلف  برای پو

امکان تغییر ظاهر پو و تغییر شکل آن

امکان تغییر رنگ اتاق ها

دارای بازی های بسیار و امکان جمع آوری سکه با بازی کردن

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 513
صابرفرد
19:8
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی اکشن و جنگی Warhammer 40,000: Carnage v205889 اندروید – همراه دیتا + تریلر

اندرویدکده اولین سایت منتشر کننده بازی 

Warhammer 40,000: Carnage یک بازی اکشن فوق العاده زیبا و جذاب با گرافیک بسیار بالا می باشد که جدیدترین نسخه آن دقایقی قبل در گوگل پلی منتشر شد. وارد دنیای عجیب و فانتزی شوید و در مسیری که پیش رو دارید با انواع هیولا و دشمنان عجیب و غریب مبارزه نمایید. صحنه های موجود در بازی کمی تند و خشن می باشند و ممکن است برای کودکان مناسب نباشد. دنیای بازی به قدری جذاب است که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. توجه کنید برای اجرای این بازی نیاز است تا اندروید دستگاه اندرویدی شما ۴٫۱ به بالا باشد پس قبل از نصب اطمینان حاصل کنید که نسخه اندروید مورد نیاز را در اختیار دارید.

برخی از ویژگی های بازی:

- بازی به عنوان انواع شخصیت های قدرتمند

- مراحل جذاب و چالش برانگیز

- گرافیک بالا و جهان فانتزی خیره کننده

- بیش از ۵۰۰ آیتم مختلف برای استفاده

- ۵۰ مرحله در ۲ نقشه مختلف

- موزیک بی نظیر

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 576
صابرفرد
19:1
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی کشتی کج جاودانه WWE Immortals v1.0.0 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

WWE Immortals یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب با گرافیکی بسیار بالا و باور نکردنی می باشد که به تازگی برای گوشی ها و تبلت های اندروید منتشر شده است و دوستداران بازی های اکشن و گرافیکی را شگفت زده کرده است! این بازی توسط کمپانی معروف Warner Bros که یکی از موفق ترین شرکت های بازی سازی است و تاکنون چندین عنوان موفق دیگر هم برای اندروید ساخته است منتشر شده است! نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه مود شده و آنلاک بازی می باشد زیرا نسخه معمولی بازی در مراحل بالاتر از شما درخواست خرید سکه برای باز شدن مراحل و شخصیت ها را می کند بنابراین با این نسخه دیگر به مشکلی بر نخواهید خورد. در این بازی شما باید وارد میدان شوید و با شخصیت ها و سوپر استار های WWE به مبارزه بپردازید. اما نکته جالب در مورد شخصیت های بازی اضافه شدن قدرت های افسانه ای و بسیار جالب به هر کدام از آنها می باشد به گونه ای که بازیکن را تا ساعت ها جذب بازی می کند و شما ترغیب می شوید تا شخصیت های بیشتری را باز کنید و در مبارزه های بیشتری شرکت نمایید. بازی دارای مراحل مختلف با گرافیک بسیار بالا و گیم پلی بی نظیر می باشد و می توانید شخصیت های خود را سفارشی سازی و قدرت آنها را افزایش دهید. اگر شما هم علاقه مند بازی های اکشن با گرافیک بسیار بالا و بی نظیر می باشید به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی WWE Immortals را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 590
صابرفرد
18:56
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی دونده بی پایان بانی خرگوشه Looney Tunes Dash! v1.45.11 اندروید + مود

در بازی Looney Tunes Dash! به دوران کودکی خود بازگردید. فرار کنید، جاخال دهید، بپرید و همه چیز را خراب کنید! با شخصیت های کارتونی دوران کودکی خود در بازی Looney Tunes Dash! به ماجراجویی بپردازید و لذت ببرید. شخصیت هایی موجود در بازی عبارت اند از: میگ میگ، توییطی، باگی بانی و بسیاری دیگر که با پشت سر گذاشتن مراحل می توانید به آن ها دست پیدا کنید. محیط متفاوت و زیبا در نقاط مختلف جهان و ماجراجویی بی نهایت را در این بازی مهیج و دوست داشتنی تجربه کنید.

ویژگی ها:

- دویدن و ماجراجویی با شخصیت های کارتونی دوران کودکی خود

- ماجراجویی و کاوش در محیط های زیبا وفانتزی

- رسیدن به هدف های مشخص در هر مرحله و باز کردن مراحل جدیدتر

- با کسب امتیاز می توانید ویژگی های منحصر به فرد هر شخصیت را باز کنید و از آن لذت ببرید

- قدرت های خارق العاده مانند: انفجار عظیم، پرواز با قدرت ابر قهرمانان ها و بسیاری دیگر

- آهنگ های خاطره ساز کارتون های قدیمی

دانلود بازی Looney Tunes Dash! را به تمام دوستداران بازی های قدیمی و خاطره ساز پیشنهاد میکنیم. این بازی زیبا توسط استودیو معروف بازی سازی یعنی Zynga طراحی و انتشار یافته و از تمام جوانب بهترین است.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 599
صابرفرد
18:55
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی کماندو Commando – Full Version v1.0.1 اندروید – نسخه فول

بازی Commando – Full Version یکی بازی اکشن اتراتژیک می باشد که توسط اتودیو بازی سازی Jesnel Productions طراحی و منتشر شده است.

در این بازی شما به عنوان یک نیروی ویژه برای نجات دنیا از دست دشمنان فرستاده شده اید و باید از طریق تجهیزات مختلف جنگی مانند تانک و هواپیما در یک استراتژی ایده آل به جنگ دشمن بروید و دنیا را نجات دهید. بازی دارای گرافیک ساده و گیم پلی جذابی می باشد و مخصوص گوشی های سطح متوسط اندروید می باشد. اما نمی توان گفت که بازی به دلیل پاین بودن گرافیک جذاب نیست، چرا که عناصر طراحی شده در بازی مانند سلاح ها، هواپیما ها و دیگر وسایل بسیار خوب طراحی شده اند و در یک گیم پلی دوست داشتنی می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

شما می توانید درجه دشواری بازی را بین آسان و سخت تنظیم کنید و به بازی بپردازید. با کسب امتیاز در بازی می توانید سلاح های خود را پیشرفته کنید و سلاح های جدیدی مانند موشک انداز و نارنجک خریداری کنید. نبرد در فضاهای متفاوتی مانند صحرا، برف، جنگل و… انجام می شود و برای شما بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. این بازی برای اندروید ۴٫۰ طراحی شده است اما پیشنهاد ما برای گوشی هایی که اندروید آن ها ۴٫۲ به بالا است می باشد.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 720
صابرفرد
18:53
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی نیروی ویژه SAS: Zombie Assault 4 v1.1.0 اندروید – همراه دیتا + مود

علاقه مندان به بازی های اکشن وهیجانی بشتابید! | SAS: Zombie Assault 4 نبرد با ارواح
برترین بازی مبارزه در برابر زامبی را تجربه کنید، محصولی جدید از سازندگان بازی معروف Bloons TD 5.

بازی SAS: Zombie Assault 4 یکی از برترین بازی های معرفی شده در سبک اکشن برای اندروید و از جمله برترین بازی های مبارزه با زامبی ها می باشد که توسط استودیو بازی ninja kiwi طراحی و منتشر شده است.

در این بازی هیجان انگیز باید در برار ارتشی از زامبی ها و ارواح مقاومت کنید و نگذارید آن ها انسان ها را از بین ببرند. شما در این بازی شما در نقش یکی از سربازا های گروه ضربت هستید و وظیفه شما کشتن این موجودات عجیب و ترسناک است.

داستان بازی: یک ویروس کشنده و مرگبار که هیچ درمانی ندارد در حال پخش شدن در سراسر دنیا است. هر کس به این ویروس خطرناک مبتلا شود می میرد و بعد از مدتی دوباره زنده خواهد اما دیگر مغزی ندارد و اعمالش بر عهده خودش نیست! این ویروس در حال نابودی نسل بشریت می باشد و تنها چیزی که در برابر این ویروس مقاومت می کند نیرو ویژه S A S می باشد. شما نیز یکی از سربازان این نیرو می باشد و وظیفه مدیریت گروه را بر عهده دارید. سلاح های قدرتمند و بسیاری در بازی وجود دارند که با دریافت امتیاز می توانید ویژگی های بیشتری به آن اضافه کنید. علاوه بر سلاح، لباس های ویژه ای نیز طراحی شده است که در برابر این موجودات مقاومت می کنند.

سه شخصیت متفاوت در بازی وججود دارند که شما می توانید به عنوان یکی از آن ها بازی کنید. از تمام قدرت و ویژگی های خود برای از بین بردن این ویروس استفاده کنید و نسل بشریت را حفظ کنید.

گرافیک بازی بسیار خوب می باشد و گیم پلی بازی مطلوب است. شما می توانید با دوستان خود نیز به صورت آنلاین این بازی مهیج را انجام دهید و لذت ببرید.

 

  • برای رفع مشکلات و تبادل نظرات به انجمن سایت مراجعه کنید.
  • فایل های نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می باشند. فایل های حجیم و دیتا ها دارای پسورد می باشند که پسورد تمامی آنها آدرس سایت (www.androidkade.com) می باشد.
بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 566
بازدید : 566
صابرفرد
18:51
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Diner Dash v1.4.10 اندروید + مود

بازی Diner Dash از جمله بازی های مدیریتی می باشد که توسط استودیو بازی سازی PlayFirst, Inc طرحی و منتشر شده است. بازی Diner Dash یکی از برترین بازی های مدیریتی می باشد که د رآن شما به عنوان مدیر یک رستوران هستید و باید بهترین امکانات را در  اختیار مشتری های خود قرار دهید.

رمز موفقیت شما در بازی ارائه برترین امکانات و آماده کردن سریع غذای مشتریان است. این بازی نقد های مثبت بسیاری از سایت معتبر دریافت کرده است و توانسته در مدت زمان محدودی کاربران بسیاری به خود جذب کند.

منتظر چی هستید؟ کار ما از همین الان شروع شد. آستین های خود را بالا بزنید و به کمک گاسون داستان بازی بروید. صبحانه، ناهار و شام آماده است برای مشتریان. با ارائه خدمات بهتر و آماده کردن سریع غذای مشتریان رستوران خود را در شهر مشهور کنید و معروف ترین چهره ها را به رستوران خود دعوت کنید.

گیم پلی نوین

بازی به صورت استراتژیک می باشد و شما باید در سریع ترین زمان ممکن به درخواست هر میز مراجعه کنید و به آن ها کمک کنید. هر چه سرعت عمل شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

مراحل هیجان انگیز
بیش از ۱۵۰ مرحله جذاب و دشوار در انتظار  شماست. پیش به سوی بهترین شدن!

مشتریان متفاوت

در بازی مشتریان متفاوتی وجود دارند که سلیغه و اخلاق گوناگونی نیز دارند. شما باید از طریق روانشانسی درست و صحیح اخلاقیات ان ها را زیر نظر بگیرید و بر اساس نوع اخلاق مشتری مورد نظر با آن برخورد کنید. این یکی از رموز موفقیت و جذب مشتری در رستوران شما می باشد.

شما میتوانید با گذشتن از مراحل و کسب امتیاز ستوران خود را ارتقا دهید و امکانات جدیدی به آن اضافه کنید. دانلود بازی Diner Dash به تمام دوست داران بازی های مدیریتی پیشنهاد می دهیم.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 536
صابرفرد
18:48
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی زیبا و خاطره انگیز METAL SLUG DEFENSE v1.15.0 اندروید + مود

جدیدترین نسخه بازی فقط در اندرویدکده

METAL SLUG DEFENSE یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین بازی های سگا و پلی استیشن می باشد که بدون شک همه ما نام آن را شنیده ایم. اکنون می توانید این بازی زیبا و خاطره انگیز را بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود داشته باشید و از آن لذت ببرید. در این بازی اکشن ۲ بعدی باید با استفاده از سلاح هایی که در هر مرحله در اختیار شما قرار می گیرد با دشمنان مبارزه کنید و سرانجام رئیس آنها را شکست دهید. بازی دارای بیش از ۶۰ شخصیت مختلف می باشد که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. اگر طرفدار بازی های اکشن ۲ بعدی و اعتیاد آور می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر و خاطره انگیز را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– رتبه بندی جدید در جنگ ها

– دستاوردهای جدید

– شخصیت ها و واحدهای جدید

– ماموریت های ویژه جدید

– برطرف شدن مشکلات

– اضافه شدن واحد های جدید

– اضافه شدن مناطق جدید

– مراحل اختصاصی و ویژه

– ویژگی های جدید دیگر

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 526
صابرفرد
18:46
یک شنبه 28 دی 1393
دانلود بازی عصر زامبی ۲ – Zombie Age 2 v1.1.5 اندروید

حصارها دوباره یکی پس از دیگری پایین آمده اند. مهم نیست که تاکنون چند زامبی کشته اید زیرا این شهر هم اکنون توسط مردگان متحرک تسخیر شده است و هرکسی در اطراف شما تبدیل به گوشت شده است. شما بیش تر از این نمی توانید از خانه خود دفاع کنید پس زمان آن رسیده تا تفنگ خود را بردارید و مسیر خود را پاکسازی کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

مبارزه با زامبی ها در ۷ منطقه و حالت منحصر بفرد

کشتن زامبی ها با بیش از ۳۰ اسلحه

بیش از ۱۷ شخصیت قابل بازی

در خواست از دوستان برای مبارزه با شما

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– بهبود گرافیک بازی

– برطرف شدن مشکلات

– اضافه شدن مشکلات

 

 

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 503
صابرفرد
19:7
جمعه 26 دی 1393
دانلود بازی نبرد امپراتوری: جنگ روم  Battle Empire: Roman Wars v1.3.4 اندروید + مود + تریلر

آیا دوست دارید که یک شهر تاریخی بسازید و همانند یک پادشاه آن را اداره و از آن محافظت کنید؟ پس بازی معروف Battle Empire: Roman Wars را از دست ندهید.

در این بازی بازی زیبا شما یک شهر تاریخی را در یک امپراطوری عظیم ایجاد م کنید و باید از آن در برابر حملات بیگناگنان محافظت کنید. علاوه بر محافظت از شهر شما باید کنترل شهر را در دست بگیرید و نیازهای مردم شهر خود را رفع کنید. ساخت یک ارتش قوی از جنگجویان واقعی وارسال ارتش خود برای نابودی قلمرو بازیکنان دیگر در سراسر جهان. این بازی زیبا یک بازی در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه می باشد که شما در آن باید یک قلمرو بسازید، سپس قلمرو خود را پیشرفته کنید و به تربیت نیرو های جنگی بپردازید، چرا که دشمن در کمین شماست! از طریق ویژگی های موجود در بازی و با کسب امتیاز ارتش خود را بزرگتر و قدرتمندتر کنید و شروع جنگاوری با دیگر بازیکنان موجود در قلمرو کنید.

این بازی زیبا به دوستداران بازی های استراتژیک و دفاع از قلعه پیشنهاد می شود. در واقع سبک این بازی شبیه به بازی معروف کلش آف کلنز می باشد ولی با کمی تغییر در نحوه بازی.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 6649
صابرفرد
14:43
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی بسیار جذاب Earn to Die v1.0.19 اندروید + پول بی نهایت + فعال ساز دائمی + تریلر

بازی فوق العاده و بسیار جذاب به همراه نسخه بی نهایت در اندرویدکده

فعال ساز بازی اضافه شد…

ابتدا فعال ساز را نصب کرده و سپس بازی را نصب و اجرا کنید

شما با کامیونی قدیمی در صحرایی هستید که توسط زامبی های بسیار احاطه شده است که شما برای عبور از آن منطقه باید زامبی ها را نابود کنید که برای این کار می توانید از اسلحه استفاده کرده و آن ها را بکشید. در این راه مشکل دیگری نیز دارید که سوخت ماشین شما کم شده و اگر سکه جمع نکنید تمام خواهد شد و نمی توانید ادامه دهید. پس می توانید با جمع آوری سکه ها سوخت خود را افزایش داده و همچنین از تجهیزات و اسلحه های بهتری برای کشتن زامبی ها استفاده کنید. بیش از ۲۰۰ میلیون بار نسخه اصلی این بازی دریافت شده است. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

ویژگی ها:

۸ وسیله نقلیه در اختیار شما، ازجمله کامیون و اتوبوس

امکان ارتقا و سفارشی سازی وسایل نقلیه

تعداد بسیار زیاد زامبی ها

بازی فیزیکی فوق العاده

امکان بازی با دوستان و به چالش کشیدن آن ها

آموزش نصب بازی:

– ابتدا فایل نصبی اولیه را دانلود و نصب و اجرا نمایید.

– اکنون فایا نصبی اصلی بازی را دانلود و وارد بازی شوید.

– از بازی لذت ببرید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 586
صابرفرد
14:42
شنبه 20 دی 1393
دانلود برنامه اجرای بازی های پلی استیشن FPse for android v0.11.161 اندروید

به وسیله این نرم افزار می توانید بازی های PS1 را روی گوشی اندرویدی خود اجرا کنید . شما از بازی مورد نظر خود ایمیج می گیرید و با ریختن بر روی گوشی خود از آن لذت می برید! یکی از ویژگی های خوب نرم افزار پشتیبانی از OpenGL است که گرافیک نسبتا خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. صدا نیز به طرز خوبی پحش می شود و می توانید خاطرات کودکی خود را با نصب این نرم افزار در گوشی خود داشته باشید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- عملکرد بالا

- سازگاری با اکثر گوشی ها و تبلت ها

- کیفیت بالای صدای

- پشتیبانی از اکثر سنسورها

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکل صدا

– پشتیبانی از فایل های cue صوتی

– برطرف شدن مشکلات

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 583
صابرفرد
14:38
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی مرد عنکبوتی بی حد و مرز Spider-Man Unlimited v1.2.0h اندروید + مود + تریلر

تصاویر و اطلاعات بیشتر از بازی در اینجا

بازی آنلاین است!

نسخه مگا و فول مود شده بازی جایگزین شد!

Spider-man unlimited محصول جدید شرکت گیم لافت می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و در همین مدت کوتاه توانسته است طرفداران بسیاری کسب کند! در این بازی شما در نقش مرد عنکبوتی باید با خائنان افسانه ای که قصد دارند دنیای زیبا را به مکانی شوم و پلید تبدیل کنند مبارزه کرده و قبل از اینکه خیلی دیر شود آنها را متوقف کنید.در این بازی میتوانید شخصیت های متفاوتی از مرد عنکبوتی را انتخاب کنید که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. از دیوارها بالا بروید، پرش های بلند کنید و تا می توانید با سرعت حرکت کنید و دشمنان را با یک ضربه نابود کنید!

ویژگی های اصلی بازی:

- گرافیک کارتونی و سبک کمیک مانند بازی

- ۵ جنگ مختلف و وجود رئیس های بزرگ

- وجود قهرمانان مختلف

- آیتم های مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 701
صابرفرد
14:36
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی کال اف دیوتی : قهرمانان Call of Duty: Heroes v1.2.1 اندروید – همراه دیتا

جدیدترین نسخه بازی قرار گرفت!

Call of Duty: Heroes عنوان جدیدی از سری بازی های ندای وظیفه یا همان کال اف دیوتی می باشد که برای اندروید منتشر شده و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. این بازی توسط شرکت Activision طراحی و ساخته شده و نکته مهم در مورد این بازی استراتژی این است که بازی آنلاین است و هنوز نسخه آفلاینی از آن برای اندروید منتشر نشده است. بهترین های سری بازی های ندای وظیفه برای اولین بار در کنار یکدیگر جمع شده اند تا با انبوهی از دشمنان مبارزه کنند و نام خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند! این بازی استراتژی شباهت بسیار زیادی به سری بازی های جنرال دارد و علاقه مندان به این سبک حتما نهایت لذت را از این بازی خواهند برد. در ابتدای بازی شما دارای قلمرو بسیار کوچکی می باشید که با توسعه و پیشرفتی که در طول بازی می کنید می توانید قلمرو خود را گسترش داده و ارتش بزرگتری بسازید، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا به جنگ با سایر بازیکنان از سراسر نقاط جهان بروید و تجربه یک بازی استراتژی بی نظیر را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 720
صابرفرد
14:29
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی قهرمان و زامبی Legend vs. zombies v2.4 اندروید

برای دفاع از سرزمین و امپراطوری خود آماده شوید و با سپاه خود به جنگ زامبی های خون خوار بروید، جنگی سخت میان شما و آن ها رخ خواهد داد و نقشه جنگ شما تعیین کننده خواهد بود. در بازی Legend vs. zombies مجموعه ای از افسانه های مرتبط با زامبی ها گنجانده شده است و هیجان را به صورت واقعی حس می کنید. برای دفاع از سر زمین خود در برابر زامبی ها بهتر است استحکامات شهر را ارتقا دهید و از وسایل نظامی استفاده کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

- جنگ های جالب

- مجموعه از سطوح مختلف

- وجود جنگ های گروهی

– گرافیک جذاب و بی نظیر بازی

– گیم پلی ساده و جذاب بازی

– ماجراجویی های بسیار

– چالش های مختلف در بازی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 779
صابرفرد
14:27
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی گانگستر وگاس Gangstar Vegas v1.7.0g اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

نقد کامل بازی توسط اندرویدکده در اینجا

 Mega نسخه مود شده

به لاس وگاس جایی که ثروت و زندگی با یک رول تاس از دست داده می شود خوش آمدید! اگر به دنبال یک بازی اکشن و جهان آزاد می باشید این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. در این بازی زیبا شما در نقش قهرمان باید در هر مرحله ماموریت هایی که به شما داده می شود را انجام دهید.

به لاس وگاس خوش آمدید

- بازی به عنوان یک فرد قدرتمند با مهارت های رزمی فوق العاده

- راه خود را از طریق ۸۰ ماموریت پیدا کنید

- یک تیم گانگستر بسازید و برنده جنگ های مافیایی در لاس وگاس شوید

داستان بازی

در این بازی شوتر سوم شخص شما در نقش قهرمان بازی می باشید که توسط گروه های مافیایی ماموریت هایی به شما داده می شود و در هر مرحله باید آن ها را با موفقیت به پایان برسانید. وارد جنگ های مافیایی شوید و تفنگ خود را محکم در دستتان نگه دارید!

ویژگی های بازی:

- کاوش در شهر لاس وگاس

- تغییر آب و هوا و شرایط جوی

- سرقت مسلحانه از کازینو و بانک ها

- وجود خودرو ها و کامیون های مختلف

- خودرو ها و کامیون های عضلانی و سرعتی (در این نسخه)

- موسیقی شگفت انگیز

- گرافیک خیره کننده

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید!

تغییرات این نسخه:

– در جهانی جدید در شهر وگاس همه سعی در رشد کردن و پول در آوردن دارند

– گیم پلی بهبود یافته و به روزرسانی های بسیار

– اضافه شدن پاداش های جدید و منحصر به فرد

– کنترل کامل شهر وگاس

– سلاح ها و وسایل نقلیه جدید

– پشتیبانی از تمامی دستگاه های اندروید

– اضافه شدن نسخه مگا مود

– آیتم های جدید

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 614
صابرفرد
14:25
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی مسابقه در جاده خاکی Hill Climb Racer Dirt Masters v1.04 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

Hill Climb Racer Dirt Masters یک بازی ۳ بعدی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و نسخه مود شده و فول آنلاک آن را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا در هنگام خرید و مراحل بالاتر دچار مشکل نشوید و بتوانید به راحتی به بازی بپردازید! پدال گاز را فشار دهید و وارد جاده شوید، اما بسیار مواظب موانع و تله هایی که بر سر راه شما قرار دارند باشید زیرا یک اشتباه کوچک ممکن است همه چیز را به هم بزند و مانع کسب ستاره های بیشتر برای ورود به مراحل بالاتر شود! با گذشت مراحل و کسب ستاره های بیشتر در بازی می توانید برای ماشین خود آیتم ها و وسایل جانبی بیشتری بخرید و آن را ارتقا دهید تا با سرعت بیشتری حرکت کنید و موانع را پشت سر بگذارید. دسته های مختلفی از ماشین ها مانند ماشین های بزرگ، وانت و سواری در بازی قرار دارد تا در مراحل مختلف مانند: جنگل ها، دشت و بیابان با آنها به بازی بپردازید. این بازی یک بازی سرگرم کننده جذاب با گرافیک عالی و محیط ۳ بعدی می باشد که می تواند تا ساعت ها شما را به چالش بکشد بدون آن که احساس کنید خسته شده اید!

ویژگی های اصلی بازی:

- بیش از ۸۰۰ مرحله با چالش های متفاوت

- گرافیک بسیار بالا و محیط ۳ بعدی

- ۱۳ نوع کلاس اتومبیل مختلف

- ۱۶ حالت بازی مختلف و جذاب

- ۵ مکان مختلف برای بازی

- فیزیک دقیق و واقع بینانه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 505
صابرفرد
14:23
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی خشم استیک Anger of Stick 2 v1.1.1 اندروید + مود

دشمنان ناشناخته در شهر ظاهر شده اند و قهرمان استیک با استفاده از سلاح های مرگبار و هلیکوپتر و ربات به مبارزه پرداخته و آن ها را نابود می کند. بازی Anger of Stick 2 یک بازی فوق العاده جذاب و اکشن بوده که در ان شما با مبازه واقعی آشنا می شوید و با انواع سلاح ها کار می کنید. همچنین هلیکوپتر و ربات نیز به شما کمک خواهند کرد و در نقشه نیز می توانید موقعیت خود را مشاهده کنید. تنها باید دشمنانی در خیابان می ریزند را نابود کنید.

تجربه سه حالت مختلف بازی:

پرش: که باید سریعا بدوید و بپرید تا به دست دشمنان نیفتید.

زنده ماندن: شما تا جایی که می توانید باید دشمنان را نابود کنید.

فرار احمقانه: برای حفظ کردن خود از دشمنان باید تا می توانید بدوید و فرار کنید.

برای دریافت و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید بازی:

– اضافه شدن مراحل بیشتر

– برطرف شدن مشکلات بازی

– بهبود گیم پلی

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 11085
صابرفرد
14:21
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی بوتانیکولا Botanicula v1.0.18 اندروید – همراه دیتا + تریلر

قیمت در گوگل پلی ۴٫۹۹ دلار!

سازنده بازی شرکت Amanita Design سازنده بازی ماشیناریوم

Botanicula جدیدترین و بی نظیر ترین بازی ساخته شده توسط شرکت معروف Amanita Design می باشد که پیش از این بر روی عنوان ماشیناریوم کار می کرد و ساخت آن چندین سال زمان برد و پس از انتشار با استقبال بی نظیر کاربران مواجه شد. ماشیناریوم بازی بی نظیری بود که پس از کسب موفقیت های بسیار زیاد برای گوشی و سیستم عامل های مختلف منتشر شد. اکنون این بازی عنوان جدید این شرکت است و همانطور که از تصاویر ادامه مطلب آن مشخص است با یک شاهکار بی نظبر دیگر طرف هستیم! جالب است بدانید این بازی در گوگل پلی با قیمت ۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد که همین مسئله دلیلی بر ساخت یک بازی بی نظیر و همه جانبه است!

نظرات سایت های معتبر دنیا در مورد این بازی:

- Kotaku: یکی از برترین بازی های دنیا بر روی ایپد است!

- Toucharcade: 90 درصد نیاز دارید تا این بازی را انجام دهید!

- PocketGamer: یک کلمه بزرگ و درخشان آن هم A

- IGN: یک بازی شگفت انگیز و دلگرم کننده

- OneClickMac: یکی از برترین بازی های ماجرایی و عاطفی

جایزه های تعلق گرفته به این بازی:

- برنده جایزه jayisgames.com سال

- برنده جایزه IGF

- برنده بازی بهترین داستان و طراحی جهان

- برنده جایزه بهترین موسیقی و صدا

در این بازی پنج موجود کوچک که در درختی زندگی می کنند با یکدیگر دوست هستند و شانس خود را برای سفری دور و دراز و پیدا کردن آخرین دانه از درخت خانه خود امتحان می کنند! در این بازی باید در بیش از ۱۵۰ مکان دقیق به اکتشاف بپردازید و انیمیشن های خنده دار بازی تا ساعت ها شما را سرگرم خود خواهند کرد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکلات

– سازگار با اندروید ۵٫۰٫۱+

– پشتیبانی از اندروید ۴٫x.x ART

– ویژگی های جدید دیگر

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 532
صابرفرد
14:14
شنبه 20 دی 1393
دانلود برنامه اجرای بازی های پی اس پی بر روی اندروید با PPSSPP Gold – PSP emulator v0.9.9.1b + تریلر

قیمت در گوگل پلی ۵٫۹۹ دلار!

و اکنون بازی God Of War Ghost Of Sparta به درخواست کاربران قرار گرفت! تصاویر بیشتر و لینک دانلود بازی در ادامه مطلب!

بازی های درخواستی خود را در نظرات مطرح کنید تا در کمترین زمان ممکن در سایت قرار گیرند!

PPSSPP بهترین و برترین شبیه ساز PSP است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تمامی بازی های پی اس پی را بر روی گوشی اندروید خود اجرا نمایید، اما دقت نمایید گوشی یا تبلت اندروید شما باید از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار باشد. این نسخه از برنامه نسخه Gold یا پولی برنامه است که امکانات ویژه را شامل می شود. برای استفاده از این برنامه باید بازی های PSP را دانلود و بر روی گوشی خود قرار دهید، سپس با استفاده از برنامه آنها را اجرا نمایید.

لیست بازی های تست شده:

- Persona 2, Persona 3- Little Big Planet
– Burnout Legends, Burnout Dominator
– Final Fantasy : Crisis Core
– Monster Hunter 2 Unite
– Soul Calibur
– gta
– Daxter
– Lumines
– Worms

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 800
صابرفرد
14:11
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی برخورد قبیله ها Clash of Clans v6.407.2 اندروید + تریلر

نقد کامل بازی توسط اندرویدکده در اینجا

آموزش نصب و اجرای بازی بر روی کامپیوتر + برنامه های مورد نیاز در ادامه مطلب سایت!

برنامه به دست آوردن الماس بی نهایت در بازی در اینجا

قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ساخت روستا در مکان دلخواه

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

- پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

- ۱۴ مرحله زیبا و جذاب

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 555
صابرفرد
14:9
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Mini Motor WRT v1.1.2 اندروید + مود + تریلر

در بازی Mini Motor WRT لذت واقعی یک بازی ماشین سواری را تجربه کنید! گرافیکی HD همراه با افکت های خارق العاده که قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد.

ماشین سواری حرفه ای
مسابقات حرفه ای در سراسر جهان در محیط های مختلف و جذاب را در حالت حرفه ای بازی تجربه کنید. تلاش برای صدر نشینی در جدول هدف اصلی شماست! آیا آماده یک رقابت نفس گیرهستید؟

شخصی سازی اتوموبیل ها
با برنده شدن در مسابقات می توانید امتیاز کسب کنید سپس به خرید اتوموبیل مورد علاقه خود بپردازید و آن را با امکانات و ویژگی های متنوع شخصی سازی و اسپرت کنید. اتوموبیل خود را برای مقابله با شرایط جوی مختلف در جاده های مرگبار آماده کنید.

تیمی کار کنید
برای پیروزی در هر کاری کار کردن به صورت تیمی و تقسیم وظایف قطعا می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد، پس یک تیم حرفه ای از بهترین مکانیک، مهندس، مدیر برنامه ریزی و… جمع آوری کنید تا به بهترین تیم اتوموبیل رانی تبدیل شوید.

بازی چند نفره
دوستان خود را به یک رقابت نفس گیر دعوت کنید و به آن ها ثابت کنید چه کسی برنده واقعی می باشد!

ویژگی های اصلی بازی
گرافیک HD باورنکردنی همراه با بیش از ۵۰ آهنگ برتر کلاسیک در یک فضای دوست داشتنی که حس یک بازی رالی واقعی را به شما می دهد را می توانید در بازی Mini Motor WRT تجربه کنید.
لیگ های متفاوت ، رانندگان حرفه ای، سطح و سبک های مختلف بازی و… از دیگر ویژگی های این بازی زیبا می باشد.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 1340
صابرفرد
14:7
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی بدون سر Headless v0.1.9 اندروید + تریلر

در بازی Headless شما در نقش یک مرغ بدون سر می باشید و باید برای زنده ماندن تلاش کنید! همانطور که مشخص است این بازی نیز در سبک دونده بی پایان می باشد، مرغ بدون سر تا چه اندازه می تواند دور شود؟ این مرغ به مدت ۱۸ ماه بدون سر زندگی کرده است، حال نیز می توانید او را کنترل کنید تا به زندگی خود ادامه دهد یا خیر؟ در طول بازی می توانید از آیتم های مختلفی برای فرار استفاده کنید.

برخی از ویژگی های بازی:

- آثار هنری خونین و فوق العاده زیبا

- وجود اره مرگبار و موانع خطرناک دیگر

- جمع آوری یو پی اس برای قدرت گرفتن

- جمع آوری کیسه های خود برای ادامه زندگی

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکل دستاوردهای Blood Star و Bloddy Chicken

– اضافه شدن ۳ دستاورد بیشتر به بازی

– اضافه شدن خدمات گوگل پلی سرویس به بازی

– سازگاری و پشتیبانی از joypad مجازی

– به اشتراک گذاشتن نمرات بالا خود با دوستان فیس بوکی خود

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 523
صابرفرد
14:5
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی زیبا و هیجان انگیز Lightomania Special Edition v1.1.6 اندروید + تریلر

Lightomania یک بازی پازل جدید و اعتیاد آور با گیم پلی جدید و محیطی جذاب می باشد. در این بازی شما باید تا می توانید لامپ ها و نورهایی که سر راه شما قرار دارند را بگیرید. تمام مهارت خود را به کار برده و بهترین مسیر ممکن را انتخاب کنید تا بتوانید لامپ ها را بگیرید. این بازی برای افرادی که طرفدار بازی های فکری و چالش برانگیز می باشند بسیار مناسب است!

ویژگی های بازی:

- ۷۲ مرحله چالش برانگیز در ۳ سطح مختلف

- پاداش و جوایز مختلف

- مهارت های مختلف

- انیمیشن های جذاب و خنده دار

- گرافیک بالا و جذاب

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– نسخه Special Edition بازی با قیمت ۰٫۹۹ دلار!

– اضافه شدن مراحل بشتر

– برطرف شدن مشکلات بازی

– ویژگی های جدید دیگر

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 535
صابرفرد
14:3
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی فورچون لئو Leo’s Fortune v1.0.4 اندروید – بدون نیاز به دیتا + تریلر

بازی برنده جوایز بسیاری شده است!

قیمت در گوگل پلی ۵ دلار!

و باز هم اندرویدکده! جدیدترین نسخه بدون نیاز به دیتا بازی  و به صورت فایل نصبی در ادامه مطلب!

با ما همراه باشید!

Leo’s Fortune یکی دیگر از سری بازی های بی نظیری می باشد که توانسته است جوایز بسیاری را دریافت نماید! در این بازی شما در نقش لئو باید ماجراجویی خود را برای پیدا کردن دزدی که طلاها را به سرقت برده است آغاز کنید و تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا او را بگیرید. در طول بازی از مکان های بسیار زیبا و جذابی عبور خواهید کرد که بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد!

گفته برخی از منابع معتبر در مورد بازی:

CNET: فورچون لئو یکی از برترین بازی های این پلت فرم می باشد که با گرافیکی خیره کننده می تواند با کنسول ها رقابت کند!

Duuro.net: این بازی ۱۰۰ در ۱۰۰ یک شاهکار است!

Joystiq: این بازی بی نظیر است، کنترل عالی و محیط زرق برق دار حرفی برای گفتن نمی گذارد!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این شاهکار را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– بهبود گرافیک بازی در گوشی های گلکسی سامسونگ

– برطرف شدن مشکلات قبلی

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 1821
صابرفرد
13:34
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی تولد تاریکی Darkness Reborn v1.1.1 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

 

یکی از برترین بازی های اکشن اندروید با امتیاز ۴٫۴ در گوگل پلی!

Darkness Reborn یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۴ را به دست آورده است! تاریکی سرنوشت شما را رقم می زند! این شعاری است که در بازی تولد تاریکی به کار رفته است! اژدها آزاد شده است و اکنون تاریکی و نیروهای اهریمنی همه جا را فرا گرفته اند اکنون شما در این بازی باید در نقش یک جنگجوی قدرتمند و با اراده تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا به جنگ با این نیروهای اهریمنی بروید و سرانجام به هدف نهایی خود یعنی نابودی شوالیه تاریکی و اژدهای خشمگین برسید! سفر خود را در جهان تاریکی ها آغاز کرده و با چالش های مختلفی که پیش روی شماست مبارزه کنید، شما یک جنگجوی واقعی هستید پس این را به همه ثابت کنید و تاریکی ها را یکبار برای همیشه از سرزمین خود بیرون کنید! پیروزی با شماست! با استفاده از قابلیت مولتی پلیر بازی می توانید با دوستان خود وارد جنگ شوید و توانایی های خود را به آنها نشان دهید. در این بازی آنلاین فوق العاده زیبا و جذاب می توانید تیم هایی ۳ نفره تشکیل داده و در مقابل دوستان خود به بازی بپردازید. بازی یکی از جذابترین بازی های آنلاینی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و می تواند تا ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم خود کنید. اگر شما هم از علاقه مندان بازی های اکشن و صد البته آنلاین می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 561
صابرفرد
13:33
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی آسفالت اوردرایو Asphalt: OverDrive v1.1.1 اندروید – بدون نیاز به دیتا + مود + تریلر

نقد و بررسی بازی توسط اندرویدکده در اینجا 

نسخه پول بی نهایت

اطلاعات بیشتر و ویدئو چند دقیقه ای از بازی در صفحه اخبار اختصاصی اندرویدکده در اینجا

نسخه بدون نیاز به دیتا و به صورت فایل نصبی !

Asphalt Overdrive جدیدترین نسخه و در عین حال یکی از متفاوت ترین نسخه ها از سری بازی های محبوب و هیجان انگیز آسفالت می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و بر خلاف نسخه های قبلی دارای حجم نسبتا مناسبی می باشد! در این بازی شما باید وارد دنیایی جدید در خیابان های کالیفرنیا شوید و بر خلاف نسخه های قبلی که فقط مسابقه می دادید در اینجا باید تا می توانید با سرعت برانید و پلیس ها را نابود کنید، بله درست است! این یک بازی مسابقه بی نهایت سراسر از هیجان و استرس است که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد و تجربه جدیدی از بازی های مسابقه را در اختیار شما قرار می دهد! در این بازی بیش از ۳۰ ماشین سرعتی و بی نظیر همانند: لامبورگینی، فراری و مازراتی قرار دارند که می توانید با جمع آوری امتیازات بالا آن ها را خریداری و با تمام سرعت رانندگی کنید! اگر علاقه مند بازی های ریسینگ با هیجان بالا می باشید این بازی برای شما ساخته شده است! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

تغییرات نسخه جدید:

– بهبود کارایی و برطرف شدن مشکلات بازی

– افزایش گرافیک و بهبود گیم پلی

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 566
صابرفرد
13:30
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی نووا ۳ – نسخه آزادی N.O.V.A. 3 Freedom Edition v1.0.0t اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

دوستانی که مشکل لودینگ و سیاه شدن صفحه داشته اند مجدادا دیتا و فایل نصبی را دانلود و از بازی لذت ببرند.

نصب کاملا آفلاین و تست شده بر روی گلکسی اس۵

وقت خود را بیهوده هدر ندهید، سریع حاضر شوید! برای نجات انسان ها مبارزه کنید و یکی از بهترین بازی های تیراندازی فضایی را در تلفن همراه خود تجربه نمایید. چهار ماه از زمان آخرین جنگ شما و تخریب کارخانه می گذرد. به هر حال پس از ترور رئیس جمهور فالسوم دولت تصمیم گرفت برای جلوگیری از جنگ های داخلی خود را تسلیم Volterite ها کند. حال مردم در شرایط دشواری به سر می برند. آنها به یک قهرمان شجاع و حرفه ای نیاز دارند و ان شخص شما هستید!

ویژگی های بازی:

- گرافیک بسیار بالا (سایه ها و روشنایی های آنی، افکت های ragdoll ) و گیم پلی جذاب و مهیج

- نبرد با دشمنان فضایی برای بدست آوردن زمین و نجات انسان ها

- وجود چندین نوع از سلاح های قدرتمند برای نابودی دشمنان

- قابلیت بازی به صورت آنلاین تا حداکثر ۱۲ نفر

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 581
صابرفرد
13:27
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی آنلاین برخورد اربابان ۲ – Clash of Lords 2 v1.0.169 اندروید

نیرو های خود را جمع کنید و برای نبرد در Clash of Lords 2 آماده شوید! بازی چرخش جدید و تازه ای را به دنیایی که می شناسید و دوستش دارید خواهد آورد. این بازی که شباهت بسیاری به بازی معروف Clash of Clans دارد به شما تجربه ی واقعی یک بازی استراتژی بر خلاف هر چیزی که تابه حال بازی کرده اید را خواهد داد.

برخی ویژگی های بازی:

استفاده از مهارت های نبرد قهرمانان برای سرگرمی بیشتر

تشکیل سربازان شکست ناپذیر

هیجان انگیز و آسان برای بازی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکلات بازی

– قابلیت خرید حلقه از پلی استور

– هدیه های سال نو آزاد شده است!

– می توانید گزارش نبرد خود را به اشتراک بگذارید

– تجربه قهرمانان افزایش یافته است

– تغییرات جدید

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 510
صابرفرد
13:25
شنبه 20 دی 1393
دانلود برنامه گیتار واقعی Real Guitar v2.1.2 اندروید + تریلر

قیمت در گوگل پلی ۰٫۹۹ دلار!

برنامه Real Guitar یک نرم افزار شبیه سازی واقعی گیتار با کیفیت فوق العاده عالی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. شما با استفاده از نرم افزار گیتار واقعی می توانید نت ها و آکوستیک زنده و حرفه ای ثبت کنید! مانند یک گیتار حرفه ای موسیقی های مورد نظر خود را بنوازید حتی آن ها را ذخیره کنید. در ضمن می توانید هرگونه پیچیدگی و ریتم، سبک، ریف و … را نسبت به سلایق خود شخصی سازی کنید! رابط کاربری برنامه بسیار جذاب و آسان طراحی شده است و می توانید گوشی خود را به یک گیتار فوق حرفه ای تبدیل کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- وجود دو نوع گیتار: نایلونی و فولادی از لحاظ رشته ها

- وجود کتاب سرود

- امکان تغییر صدای آکورد

تغییرات نسخه جدید:

– آکورد سفارشی جدید

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود کارایی

– آکوردهای سفارشی اضافه شد

– نسخه پولی و فول برنامه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه گیتار فوق العاده را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 530
صابرفرد
13:23
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی برادران در جنگ Brothers in Arms 3 v1.0.2b اندروید – همراه دیتا + تریلر

یکی از برترین و جدیدترین بازی های اندروید باز هم در اندرویدکده

امتیاز ۴٫۵ در گوگل پلی تنها پس از دقایقی از انتشار بازی!

تریلر بازی را از دست ندهید!

Brothers in Arms 3 یک بازی اکشن فوق العاده زیبا و گرافیکی مربوط به دوران جنگ جهانی دوم می باشد که به تازگی توسط شرکت محبوب گیم لافت برای اندروید منتشر شده است و آن را به همراه دیتا در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی اکشن و فوق العاده دیدنی دارای گرافیک بی نظیری و جلوه های ویژه خاصی می باشد که بدون شک در طول بازی شما را شگفت زده خواهند کرد! برادران آموزش دیده بار دیگر آماده می شوند تا در خط مقدم و با استفاده از ویژگی های خاصی که دارند دشمن را شکست دهند و فداکاری دیگری انجام دهند! در این بازی سلاح ها و توانایی های مختلفی در مراحل بالاتر در اختیار شما قرار خواهند گرفت که بدون شک در مبارزه با دشمن به کارتان خواهد امد!

ویژگی های اصلی بازی:

– روایت جنگ جهانی دوم از زبان یک سرباز

– گرافیک بسیار بالا و خیره کننده بازی

– گیم پلی بی نظیر بازی همانند بازی مدرن کمبات ۵

– مراحل و سلاح های متعدد

– دشمنان با هوش مصنوعی بالا

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 515
صابرفرد
13:20
شنبه 20 دی 1393
دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز HEAVENSTRIKE RIVALS v1.4.4 اندروید – همراه دیتا + تریلر

دارای دیتایی با حجم بیش از ۶۰۰ مگابایت!

بازی زیبا و مهیج HEAVENSTRIKE RIVALS در سبک RPG محصول شرکت معروف بازی سازی SQUARE ENIX بالاخره برای اندروید عرضه شد. در این بازی هیجان انگیز شما وظیفه دارید که جهان را از یک فاجعه ی عظیم که ممکن است باعث انقراض بشیریت بشود نجات دهید. در بازی HEAVENSTRIKE RIVALS آخرین دستاورد ها و افکت های یک بازی رد سبک rpg را تجربه کنید و لذت ببرید.

طراحی شگفت انگیز مبارزه های موجود در بازی در فضایی واقع گرایانه همراه با تکنیک های جنگی منحصر به فرد که به راحتی قابل یاد گیری هستند. سبک های بازی مختلفی در بازی گنجانده شده است که می تواند به سبک: مبارزه تن به تن، مبارزه استراتژیک، مبارزه از طریق ارتش و… . علاوه بر موارد گفته شده شخصیت های بسیاری در بازی وجود دارند که هر کدام ویژگی های مبارزه ای مختص خود را دارا می باشند.

ویژگی ها:

- مبارزه با دوستان خود در سراسر جهان

- داستانی غنی و حماسی که در آن هدف اصلی شما نجات هفت خواهر افسانه ای می باشد

- با کسب امتیاز به سطح های بالاتری صعود می کنید

- شخصیت های افسانه و شگفت انگیز که توسط Ryoma Ito طراحی شده است

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 534
صابرفرد
1:26
جمعه 12 دی 1393
دانلود بازی همسایه جهمنی Hellish Neighbours : New Year v1.0.5 اندروید

 

و اکنون یکی از محبوب ترین و خاطره انگیز ترین بازی های پی سی برای اندروید منتشر شد!

Hellish Neighbours : New Year یکی از بازی هایی می باشد که در زمان خود طرفداران بسیاری را جذب خود کرده بود و امکان ندارد که کسی تاکنون نام این بازی را نشنیده باشد و یا حداقل آن را تجربه نکرده باشد! اکنون به مناسبت کریسمس شرکت سازنده تصمیم به انتشار نسخه اندروید این بازی زیبا و محبوب کرده است تا بار دیگر طرفداران این سری بازی را شگفت زده کند! آیا همسایه شما با صدای بلند به موسیقی گوشی می دهد؟ آیا در هنگام شب نمی گذارد شما به راحتی بخوابید؟ آیا صبح های آخر هفته زود از خواب بیدار می شوید؟ آیا از تعمیر ساختمان خود خسته شده اید؟ نگران نباشید! در این بازی زیبا و فوق العاده می توانید همه اینها را تلافی کنید و همسایه خود را تا سر حد مرگ آزار و شکنجه دهید! اگر شما هم از علاقه مندان این سری بازی ها می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 2024

درموردسایتمون نظر بدید

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید برای تماس با مدیر وبلاگ 09378491154

،،بازی،بازی جدید،بازی اندروید،اندرویدبازی هیجانی،برنامه گوشی،برنامه،دانلودبرنامه گوشی، برنامه گوشی اندروید،بازی فکری،بازی اکشن،سایت،ساخت ساست،ساخت وبلاگ،بهترین بازی،جالب ترین بازی،بازی،گوشی،سایت عاشقانه،عاشقانه،معمایی بازی،بازی معمایی،بهترین بازی سال،جدیدترین بازی،بهترینای بازی اندروید،بهترین بازی اندروید

،علی بابا چت،زد بازی چت،بهزاد پکس چت،تتل چت،چت تاتلو،الیس چت،چت الیس،عسل ناز چت،ناز چت،لاو باران چت،رز ناز چت،چت نازیل،چت بوف،مهلا چت،شلوغ چت،چت خیلی شلوغ،چت فروشی،یاهو پلاس چت،چت یاهو،شلوغ ها چت؛خلوت چت،تیک چت،چت شهر ها،چتی ها،بلک چت،رد چت،بستنی چت،سئو سازی چت،چت ارام،چت خاطره،ققنوسی چت،جنوب چت،کارا چت،مرتا چت،چت مرتا،مرتا،چت ساپورت،ای تی ساپورت،بچه ها چت،چت دختر یابی،چت پسر یابی،چت ازدواج،اتاق چت،چت کردن،سایت چت،چت فارسی،چت ایمیل،چت شلوخ،چت فارسی،چت روم فارسی،اخ جون چت،بیا چت کن،بیا تو چت،چتا،ای ار چت،سیست چتروم،چتروم رایگان،دانلود برنامه چت،چت یویو ،مستر چت،متر90،عاشقانه ها،جوک جدید،چت هوهو،هانی چت،نازنین جون چت،هوریا چت،اسون چت،چت اسان،چت ام،چت سون،تهران پاتوق چت،

چت تربتی ها،چت تهرانی ها،تهران پاتوغ،چت تهران پاتوق،چتروم تهرون،چت تهران،تهرانی چت،شیراز چت،قزوین چت،نیشابور چت،بندرعباس چت،چت جنوب،قشم چت،همدان چت،اذری چت،ارومیه چت،چت تبریزی،تبریز چت،اراک چت،چت اراکی ها،شهرستان ها چت،چت بروجرد،لر چت،چت لرستان،اهواز چت،چت اهوازی ها،چت اصفهان،چت کاشان،چت روم اصفهانی ها،چت روم خراسان،چت مشهد،مشهدی ها چت،چت کرمانشاه،چت کردستان،چت شاهرود،چت سمنانی ها،سمنان چت،چت قزوینی ها،چت خوزستان،چت ایلام،چت زابل،چت زاهدان،ادبیل چت،اردبیل چت،چت شهر ها،چت ایرانی،چت پارسی،پرشین چت،چت کردن در ایران،قم چت،یزد چت،شیرازی چت،فارس چت،هرمزگان چت،زنجان چت،شمال چت،چت رشتی ها،رشت چت،ساری چت،مازندران چت،گرگان چت،گنبد چت،چت گلستان،ابیک چت،ورامین چت،بجنورد چت،بیرجند چت،خراسان جنوبی چت،خراسان شمالی چت،اذربایجان چت،

 ،اندرویدکده،بازی اج دی،دانلود بازی اندروید،برنامه اندروید،اندرویت کده،اندرویت،بازی اندروید،بازی هیجانی اندروید،بازی،بازی فکری،دانلودبرنامه اندروید،انلود برنامه،برنامه،دانلود بازی