بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
صابرفرد
12:19
سه شنبه 30 تير 1394
دانلود بازی جاده جنگجو Road Warrior: Best Racing Game v1.4.8 اندروید + نسخه مود + تریلر

برنده جایزه Unity Awards Finalist در سال ۲۰۱۲

امتیاز بالای ۴٫۶ از ۵ در گوگل پلی

Road Warrior: Best Racing Game یک بازی چند نفروه و اعتیاد آور میباشد که انجام مسابقه با ۱۷ میلیون راننده را بصورت آنلاین تجربه خواهید کرد . ترکیب سلاح با خودرو را چگونه میبینید ؟ در این بازی جذاب علاوبه بر داشتن مهارت رانندگی بالا نشانه گیری بالایی نیز برای موفقیت داشته باشید . در این رقابت هیجان انگیز نباید به رقیبان خود فرصت بدهید چونکه در لحظه صدمات سختی را دریافت خواهید کرد پس رقیبان خود را به خاک و خون بکشید . در سایتی معروف برای معرفی بازی به جمله : این بازی مدلی آخر الزمانی از بازی MarioKart و در فضای دو بعدی است ,  اشاره شده است . شما در بازی در اولین مرحله باید شروع به خریدن و جمع آوری خودرو های قدرتمند بکنید زیرا اساس بازی بر روی خودرو میباشد و سپس در مرحله بعدی انبوهی از سلاح های مدرن را به خودرو نصب کنید . این بازی کاملا بصورت رایگان اجرا میشود ولی توجه داشته باشید برای داشتن ابزار بیشتر و بهتر میتوانبد از فروشگاه بازی خریداری کنید . این بازی فوق العاده اعتیاد آور بوده در صورت زیاده روی در انجام میتواند شما را از برنامه های عقب بیاندازد ! در مسابقه اگر شما بر رقیبی برتری پیدا کردید و موفق به نابودی و حذف او شدید خودرو او از آن شما خواهد شد . با جلو رفتن در مسابقه و کسب سکه های زیاد میتوانید قسمت های مختلف خودرو و سلاح های خودتان را ارتقا دهید .

ویژگی های بازی Road Warrior: Best Racing Game :

– دارای خودرو های سبک و سنگین سواری و کامیون

– دارای مسیر های متعدد منتهی به یک هدف

گرافیک واقع گرایانه و قابل توجه

– دارای ۱۷ میلیون کاربر در سراسر جهان

– فوق العاده اعتیاد آور

– به دست آوردن سکه ها و افزایش نیترو

– انجام مسابقات آنلاین تا سقف ۷ نفر

– وجود ۷ رئیس ظالم و قدرتمند

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 719
صابرفرد
12:7
سه شنبه 30 تير 1394
دانلود بازی جنون سرعت : تعقیب Need for Speed Hot Pursuit v1.0.89 اندروید – بدون نیاز به دیتا + تریلر

Need for Speed Hot Pursuit

جدیدترین نسخه بازی به همراه تمامی ماشین ها و مراحل آنلاک

بدون نیاز به دیتا و به صورت فایل نصبی ۳۳۰ مگابایتی!

با ما همراه باشید!

Need for Speed Hot Pursuit یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که پیش از این برای کنسول های خانگی و پی سی منتشر شده بود اما اکنون شاهد انتشار نسخه اندروید آن توسط الکترونیک آرتز می باشیم. نسخه ای که در اختیار شما قرار داده ایم نسخه فول و آنلاک بازی به همراه تمامی آیتم های آنلاک شده می باشد و می توانید به راحتی هرچه تمام این بازی را بر روی گوشی و تبلت اندروید خود نصب و از بازی لذت ببرید. هنگامی که وارد بازی می شوید پس از نمایش تریلر بازی شما دو انتخاب خواهید داشت: یا پلیس باشید یا یک مسابقه دهنده بسیار زیرک پس یکی از آنها را انتخاب کنید و مامورت خود را آغاز نمایید. اگر پلیس باشید باید با مخخلفان قانون و مسابقه دهنده هایی که به صورت غیر قانونی در جاده ها به مسابقه می پردازند مبارزه نمایید و تک تک آنها را بگیرید و نابودشان کنید، اگر نقش مسابقه دهنده را انتخاب کنید باید در مسابقات مختلفی نظیر: مسابقه سرعت، مسابقه زمانی، مسابقات نابود کردن رقیبان و … شرکت نمایید و راهی برای نابود کردن تمامی دشمنان پیدا کنید و به نفر اول در جهان تبدیل شوید. با گذشت مراحل می توانید از آیتم ها و ماشین های سوپر اسپورتی که برای شما باز می شوند استفاده نمایید و نهایت لذت را ببرید. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک بازی مسابقه ای با گرافیک بالا و گیم پلی هیجان انگیز می باشید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 721
صابرفرد
12:3
سه شنبه 30 تير 1394
دانلود برنامه بی نظیر Handy Photo v2.3.2 اندروید

Handy Photo برای آن دسته از افرادی می باشد که اشتیاق بسیار زیادی به ویرایش تصاویر دارند ! این برنامه یک برنامه فوق العاده در این زمینه می باشد که می توانید عکس ها را از تمام زوایا موجود اصلاح و یا ویرایش نمایید . این برنامه شامل مجموعه ابزار هایی می باشد که قطعا از کار کردن و تاثیر آن ها بر روی عکس ها شگفت زده خواهید شد ! از قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

– امکان استخراج اشیاء از تصویر

– ابزار فوق العاده قدرتمند در زمینه برش

– استفاده از بهترین تکنولوژی رتوش در تلفن های همراه

– مجموعه ای منحصر به فرد از فیلتر ها برای عکس ها

– دارای مجموعه ای بی نظیر از بافت ها و قاب ها با کیفیت HD

– امکان نمایش تصویر به صورت تمام صفحه

– امکان پشتیبانی عکس هایی تا ۳۶ مگاپیکسل

– بهینه سازی شده برای دستگاه هایی با پردازنده های چند هسته ای

– رابط کاربری شیک و فوق العاده زیبا

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 617
صابرفرد
16:13
یک شنبه 14 تير 1394
دانلود بازی بازگشت به قلعه ولفنشتاین Return To Castle Wolfenstein v1.1.1 اندروید – دیتا + تریلر

انتظار ها به پایان رسید

این بازی فراموش نشدنی را از دست ندهید

گرافیک کنسولی

Return To Castle Wolfenstein: حتما نام این بازی به یاد ماندنی، خاطرات فراموش نشدنی بسیاری را برایتان زنده میکند. اگر سابقه طولانی در زمینه بازی های رایانه ای داشته باشید مطمئنا این بازی را یکی از زیبا ترین بازی های زمان خود قلمداد خواهید کرد. شایان ذکر است که این نسخه از بازی کاملا رسمی و دفتری بوده و به مانند نسخه های بتای قبلی نمی باشد.

در این بازی شما نقش یک مامور نظامی را به عهده دارید که باید به داخل قلعه مرموز ولفنشتاین راه پیدا کرده ودر طول مراحل بازی با استفاده از اسلحه های بسیار متنوع، از سد نگهبانان و موجودات عجیب الخلقه ای که در این مکان به وجود آورده شده اند، بگذرید. همچنین موجودات خطرناک و با توانایی های وصف نشدنی در بازی حضور دارند که شکست دادن هر یک از آنها وابسته به استراتژی تیر اندازی شما آسان یا دشوار خواهد بود. گیم پلی بازی به لطف بهینه سازی های متعدد و اساسی که بر ساختار سه بعدی محیط بازی انجام شده است، بسیار روان بوده و با تعداد فریم های بالا بسیار رضایت بخش است.

ویژگی های بازی Return To Castle Wolfenstein:

– عنوان بهترین بازی شوتر اول شخص

– وجود سلاح ها و موجودات بیولوژیکیِ پیشرفته به علاوه ورد های شیطانی و کهن

– مبارزه در لوکیشن هایی همچون مناطق جنگ زده جنگ جهانی دوم، خرابه ها و گورستان های قدیمی، آزمایشگاه ها و کارخانه های پیشرفته، کلیسا های تاریخی

– فصل های متنوع در طول مراحل بازی

– قابلیت سفارشی سازی کامل صفحه لمسی

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 1172
صابرفرد
16:12
یک شنبه 14 تير 1394
دانلود بازی منطقه طوفان Storm Zone v1.0 اندروید – همراه دیتا + تریلر

تجربه ای نفسگیر از یک نبرد هیجان انگیر

بهینه سازی شده برای جدیدترین دستگاه های اندرویدی

Storm Zon بازی جدید , اکشن و هیجان اگیز برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد که به تازگی بر روی پلی استور گوگل قرار گرفته است . شیرجه رفتن به ورطه عمیق مشکلات برای چه کسانی جذاب است ؟ بازی منطقه طوفان در ناحیه ای مجهز به زرادخانه شروع میشود که در این منظقه درگیری بزرگی رو شاهد خواهید بود . در این بازی از فن آوری سلاح های مدرن استفاده که هیجان موجود در بازی تا چند برابر افزایش خواهد داد . شما باید به ترتیب مناطق موجود رو فتح کرده و به سراغ هدف بعدی بروید . در این راه میتوانید از دو راهنمای موجود چپ و راست صفحه نمایش کمک بگیرید . در صورتی که در مقابل خودتان سربازی دیدید تعلل نکرده و کارش را تمام کنید زیرا اندکی صبر شما را به نابودی میکشاند . برای گذر از چالش های موجود باید مهارت لازم و کافی را کسب کنید . Storm Zone تجربه جدیدی از بازی های اول شخص را برای شما به ارمغان خواهد آورد . همچنین شما میتوانید زمانی که بازی میکنید از صفحه نمایش خودتان فیلم تهیه کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید .

ویژگی های کلیدی بازی Storm Zon :

 – گیم پلی خیره کننده : طراحی ۴ محیط کاملا مختلف با جزئیات و گرفیک بالا که همیشه در آن مرگ و زندگی در حال رقابت هستند .

سلاح های قدرتمند : حجم گسترده از دشمن و مبارزه های زیاد اسحله های مخصوص خود را میطلبد که در کنار سلاح های کلاسیک قدیمی از اسلحه های مدرن همچون Sci-Fi  نیز استفاده شده است که قابلیت ارتقا دارند.

تابلو امتیازات آنلاین : پشتیبانی و نمایش کامل از اسکوبورد و دستآورد

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 656
صابرفرد
21:25
چهار شنبه 3 تير 1394
دانلود برنامه اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی عکس اندروید Instagram v7.0.0 اندروید

 

اگر هنوز به ۱۵۰ میلیون کاربر در اینستاگرام نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام ساده ترین برنامه در عین حال بهترین برنامه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد. در محیط برنامه می توانید عکس های خود را طراحی کنید و افکت های مختلف را برروی آن استفاده کنید.

ویژگی ها:

دارای افکت های بسیار زیبا و کاملا رایگان

همگام سازی با شبکه های اجتماعی معروف دیگر

ارسال نامحدود عکس و فیلم

پشتیبانی از اندروید ۲٫۲ و بالاتر

و بسیاری دیگر

از امکانات دیگر این شبکه اجتماعی می توان به وجود فیلترهای مختلف درون برنامه اشاره نمود که هنگام آپلود عکس ها و فیلم ها به شما این اجازه را می دهد تا از آنها استفاده نمایید و فیلتر مورد علاقه خود را به کار ببرید. همچنین برنامه با استفاده از GPS گوشی یا تبلت اندرویدی شما می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و عکس هایی که در مکانی خاص گرفته اید را برای همگان بر روی نقشه گوگل به اشتراک بگذارید! کار با برنامه اینستاگرام بسیار ساده و لذت بخش است و رابط کاربری ساده و فوق العاده زیبایی که این برنامه دارد اینستاگرام را به یکی از برترین و محبوبترین شبکه های اشتراک گذاری فیلم و عکس تبدیل کرده است. توجه کنید اینستاگرام صرفا برنامه ای است برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو و نمی توان به صورت معمولی همانند سایر برنامه ها در آن با دوستان خود چت کنید اما اکنون با استفاده از برنامه InstaMessage که آخرین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم می توانید به راحتی با دوستان خود چت کرده و به گفتگو بپردازید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 602
صابرفرد
21:23
چهار شنبه 3 تير 1394
دانلود بازی من نفرت انگیز Despicable Me v2.8.4b اندروید – همراه دیتا + پول بی نهایت + تریلر

جدیدترین نسخه بازی به همراه تمامی مراحل آنلاک شده و پول بی نهایت

Despicable Me یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که ساخته شرکت خوش نام گیم لافت می باشد. دو جانور زرد عجیب با نام های چاپلوس و وراج قصد دارند با یکدیگر به رقابت بپردازند و به رئیس خود ثابت کنند که در کار خود برترین هستند. باید یکی از این شخصیت های بامزه و دوست داشتنی را انتخاب کرده و خود را برای انجام کارهای سخت آماده کنید، کارهایی که با انجام آن ها رئیس خود را حیرت زده کنید! در طول بازی این شخصیت ها کارهای نفرت انگیز و غیر قابل تصوری انجام خواهند داد. به عبارت دیگر حرکات و رفتار آن ها غیر قابل پیش بینی می باشد. در طول بازی می توانید با جمع آوری موز و سکه برای قهرمان خود آیتم های جدید بخرید و او را مجهز نمایید. پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید.

تغییرات نسخه جدید:

– اضافه شدن نسخه مود شده

– اضافه شدن هدایای روزانه

– ماموریت خود را کامل کنید و مینی گیم اسنوبورد را باز کنید!

– اضافه شدن مرحله جدید برفی به مناسبت کریسمس!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 824
صابرفرد
21:19
چهار شنبه 3 تير 1394
دانلود برنامه ایجاد تصاویر خارق العاده Photo Grid-Collage Maker Premium v4.891 اندروید

بدون تردید مواقعی اتفاق افتاده که شما تعدادی عکس گرفته اید و می خواهید به جای آن که آن ها را تک تک به اشتراک بگذارید مایلید که تمامی آن ها را به یک عکس زیبا و خارق العاده تبدیل کنید. برنامه Photo Grid – Collage Maker یک برنامه برای ایجاد تصاویر بسیار زیبا و خلاقانه است و به راحتی می توانید تصاویر خود را شبکه ای کرده و برای آن قاب و موارد دیگر قرار دهید. این برنامه دارای بیش از ۵۱ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته و در ۱۱ کشور جهان رتبه ۱ برنامه عکاسی و در ۴۶ کشور نیز جزو ۵ برنامه برتر عکاسی و تصاویر است.

ویژگی ها:

امکان شبکه ای کردن عکس ها بسیار آسان و راحت

تنوع طرح بندی برای شبکه بندی عکس ها

دارای تصاویر پس زمینه، قاب ها، آلبوم ها و …

امکان چرخش، زوم و …

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تغییرات نسخه جدید:

– تم جدید کریسمس اضافه شد

– ویژگی های جدید

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود کارایی برنامه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 588
صابرفرد
21:14
چهار شنبه 3 تير 1394
دانلود برنامه ابزارهای هوشمند Smart Tools v7.0 BY PC Mehanik اندروید

جدیدترین نسخه برنامه با پشتیبانی از گوشی گالاکسی اس۵

برنامه Smart Tools با ارائه پنج مجموعه ابزاری می تواند تلفن همراه شما را به یک ابزار همه کاره تبدیل کند. این پنج مجموعه دارای ۱۵ ابزار کاربردی برای اندازه گیری و افزایش کارایی تلفن همراه اندروید می باشند. ابزارها و مجموعه های نرم افزار موارد زیر هستند:

مجموعه اول: طول، زاویه، شیب، سطح، خط کش هوشمند

مجموعه دوم: فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت، اندازه گیری هوشمند

مجموعه سوم: قطب نما، فلزیاب، جی پی اس، قطب نما هوشمند

مجموعه چهارم: صداسنج، نوسان سنج، صدا سنج حرفه ای

مجموعه پنجم: چراغ قوه، ذره بین، آینه، چراغ قوه حرفه ای

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– پشتیبانی از گالاکسی نوت ۴ و ال جی جی ۳

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 392
صابرفرد
11:38
دو شنبه 1 تير 1394
دانلود بازی نید فور اسپید موست وانتد Need for Speed Most Wanted v1.3.68 همراه دیتا + پول بی نهایت + تریلر

بهبود گرافیک و گیم پلی بازی

نسخه تست شده (نصب کاملا آفلاین)


Need for Speed Most Wanted یکی از گرافیکی ترین و بهترین بازی های اتومبیل رانی می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما به شدت تحت تعقیب هستید! تا می توانید سرعتی حرکت کنید و از رقیبان و پلیس ها فاصله بگیرید. با بسیاری از ماشین های معروف و سرعتی از کمپانی های معروف دنیا به بازی بپردازید و برنده مسابقات خیابانی شوید، اما بسیار مراقب باشید زیرا پلس ها کمین کرده اند! در این بازی باید با حرفه ای ترین رانندگان تحت تعقیب به مسابقه بپردازید و تمام مهارت های خود را به کار ببرید.

ویژگی های بازی:

– رانندگی با بیش از ۴۹ اتومبیل برتر دنیا

– کنترل لمسی و حرکتی مختلف برای هدایت اتومبیل

– استفاده از آیتم ها برای ارتقا اتومبیل خود

– گرافیک بسیار بالا و آسیب دیدن ماشین

– کسب امتیاز بیشتر برای باز کردن ماشین های جدید

– تجربه بهترین بازی رانندگی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

تغییرات نسخه جدید بازی:

– پول بی نهایت

– SP بی نهایت

– نیترو بی نهایت

– Traffic Invisible

– تمامی ماشین ها باز می باشند!

– برطرف شدن مشکلات

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 471
صابرفرد
11:35
دو شنبه 1 تير 1394
دانلود مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages v5.2.1 اندروید

بهترین جایگزین برنامه ویچت با امکانات مشابه

در نسخه ۵٫۰٫۱ تغییرات چشمگیری را شاهد خواهید بود!

برنامه ای برای مسدود سازی پیام ها و تماس ها در لاین در اینجا

مسنجر رایگان LINE: Free Calls & Messages در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و تماس و ارسال پیام در آن به همان اندازه است که شما می خواهید. LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از ۳۱۰ میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های منسجر:

تماس های ویدئویی و صوتی : در حال حاضر می توانید به وسیله این برنامه تماس صوتی در هر مکان با دوستان و همکاران خود برقرار کنید.

ارسال پیام به صورت نامحدود و رایگان: امکان ارسال پیام های شما با این برنامه است که دیگر نیازی به ایمیل فرستادن به دوستان و صرف وقت نیست. علاوه بر آن دارای شکلک ها وعکس های زیباست و می توانید عکس ها وفایل های خود را نیز بفرستید.

ایجاد ارتباط لذت بخش تر: شما می توانید با دوستان خود عکس ها،ویدئو ها،متن ها و … خود را به اشتراک بگذارید و همچنین از آن ها را مشاهده نمایید. جالب است بدانید پس از مسدود سازی برنامه ویچت این برنامه با امکانات بسیار مشابهی که نسبت به ویچت دارد به یکی از بهترین و برترین برنامه ها در میان کاربران ایرانی تبدیل شده است و امروزه بر روی هر گوشی یا تبلت اندرویدی شاهد استفاده کاربران از این برنامه می باشیم! امکان تماس تصویری بهبود یافته، تماس صوتی با کیفیت بسیار بالا، چت و ارسال پیام و اشتراک گذاری پست ها یا همان تایم لاین از ویژگی های کلیدی برنامه می باشد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– قابلیت جستجو در میان چت ها

– امکان جستجوی نام چت روم در اندروید ۴٫۱ به بالا

– برطرف شدن مشکلات

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 357
صابرفرد
11:8
دو شنبه 1 تير 1394
دانلود بازی نابودگر : انقلاب Terminator Genisys: Revolution v1.0.3 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

Terminator Genisys: Revolution

دانلود بازی ترمیناتور: انقلاب!

نسخه معمولی + نسخه مود شده

شخصیت اصلی بازی John Connor

Terminator Genisys: Revolution یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که توسط Glu Mobile برای اندروید منتشر شده است.

سال ۲۰۲۸ داستان بازی اتفاق می افتد، انسان ها تا به این سال پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده اند و اکنون نسل بشریت در آستانه انقراض و نابودی می باشد. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی جان کانر می باشید و قهرمان بازی شما هستید.

از دست اسکای نت فرار کنید و در مکان های مختلف پناه بگیرید شما اولین سربازی هستید که باید فرماندهی نیروهای خود را بر عهده بگیرید و با دشمنان مبارزه نمایید. دشمنان شما در این بازی ربات های پیشرفته و تا دندان مسلح می باشند که اگر در مبارزه با آنها غفلت کنید ممکن است در یک چشم به هم زدن شما را نابود کنند.

– جنگ با طیف گسترده ای از سلاح های پیشرفته فوق بشری

– قابلیت انتخاب و سوئیچ کردن میان تفنگ های مختلف

– استفاده از مواد منفجره، پلاسما، برق و …

– استفاده از موشک، نارنجک، و EMPS در برابر دشمن

– تا می توانید در شرایط سخت مقاومت کنید

– مبارزه با انبوهی از دشمنان قدرتمند

– گیم پلی همه جانبه بی نظیر

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 423

درموردسایتمون نظر بدید

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید برای تماس با مدیر وبلاگ 09378491154

،،بازی،بازی جدید،بازی اندروید،اندرویدبازی هیجانی،برنامه گوشی،برنامه،دانلودبرنامه گوشی، برنامه گوشی اندروید،بازی فکری،بازی اکشن،سایت،ساخت ساست،ساخت وبلاگ،بهترین بازی،جالب ترین بازی،بازی،گوشی،سایت عاشقانه،عاشقانه،معمایی بازی،بازی معمایی،بهترین بازی سال،جدیدترین بازی،بهترینای بازی اندروید،بهترین بازی اندروید

،علی بابا چت،زد بازی چت،بهزاد پکس چت،تتل چت،چت تاتلو،الیس چت،چت الیس،عسل ناز چت،ناز چت،لاو باران چت،رز ناز چت،چت نازیل،چت بوف،مهلا چت،شلوغ چت،چت خیلی شلوغ،چت فروشی،یاهو پلاس چت،چت یاهو،شلوغ ها چت؛خلوت چت،تیک چت،چت شهر ها،چتی ها،بلک چت،رد چت،بستنی چت،سئو سازی چت،چت ارام،چت خاطره،ققنوسی چت،جنوب چت،کارا چت،مرتا چت،چت مرتا،مرتا،چت ساپورت،ای تی ساپورت،بچه ها چت،چت دختر یابی،چت پسر یابی،چت ازدواج،اتاق چت،چت کردن،سایت چت،چت فارسی،چت ایمیل،چت شلوخ،چت فارسی،چت روم فارسی،اخ جون چت،بیا چت کن،بیا تو چت،چتا،ای ار چت،سیست چتروم،چتروم رایگان،دانلود برنامه چت،چت یویو ،مستر چت،متر90،عاشقانه ها،جوک جدید،چت هوهو،هانی چت،نازنین جون چت،هوریا چت،اسون چت،چت اسان،چت ام،چت سون،تهران پاتوق چت،

چت تربتی ها،چت تهرانی ها،تهران پاتوغ،چت تهران پاتوق،چتروم تهرون،چت تهران،تهرانی چت،شیراز چت،قزوین چت،نیشابور چت،بندرعباس چت،چت جنوب،قشم چت،همدان چت،اذری چت،ارومیه چت،چت تبریزی،تبریز چت،اراک چت،چت اراکی ها،شهرستان ها چت،چت بروجرد،لر چت،چت لرستان،اهواز چت،چت اهوازی ها،چت اصفهان،چت کاشان،چت روم اصفهانی ها،چت روم خراسان،چت مشهد،مشهدی ها چت،چت کرمانشاه،چت کردستان،چت شاهرود،چت سمنانی ها،سمنان چت،چت قزوینی ها،چت خوزستان،چت ایلام،چت زابل،چت زاهدان،ادبیل چت،اردبیل چت،چت شهر ها،چت ایرانی،چت پارسی،پرشین چت،چت کردن در ایران،قم چت،یزد چت،شیرازی چت،فارس چت،هرمزگان چت،زنجان چت،شمال چت،چت رشتی ها،رشت چت،ساری چت،مازندران چت،گرگان چت،گنبد چت،چت گلستان،ابیک چت،ورامین چت،بجنورد چت،بیرجند چت،خراسان جنوبی چت،خراسان شمالی چت،اذربایجان چت،

 ،اندرویدکده،بازی اج دی،دانلود بازی اندروید،برنامه اندروید،اندرویت کده،اندرویت،بازی اندروید،بازی هیجانی اندروید،بازی،بازی فکری،دانلودبرنامه اندروید،انلود برنامه،برنامه،دانلود بازی