بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
صابرفرد
22:46
دو شنبه 25 اسفند 1393
دانلود بازی رقبای دوچرخه سوار Bike Rivals v1.3.2 اندروید + تریلر

سوئیچ را بچرخانید، استارت بزنید و دریچه گاز را تا انتها بچرخانید تا با تمام سرعت به جلو حرکت کنید و مهیج ترین بازی موتور سواری را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه نمایید. این بازی یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی های موتور سواری سیستم عامل اندروید می باشد که توسط شرکت Miniclip طراحی و ساخته شده است و بر اساس فیزیک واقعی است و در آن همه چیز بی نظیر است! در هر مرحله از بازی شما باید: سریع، دقیق و جسور باشید و در زمان معین به مکان مشخص شده برسید تا بتوانید سه ستاره کامل را دریافت نمایید. گیم پلی بازی بسیار چالش برانگیز است و با استفاده از سیستم اشتراک گذاری بازی بهترین رکورد خود را با دوستانتان به جای بگذارید و یک رقابت بی نظیر را تجربه نمایید. بازی دارای دو نوع کنترل لمسی و شتاب سنج می باشد که هر کدام از آنها چالش های خاص خود را دارند و بدون شک جذابیت بسیاری هم دارند، مخصوصا به هنگام پرش از روی موانع و سطوح شیب دار! با انجام برخی حرکات می توانید مقداری نیترو جایزه بگیرید و سرعت خود را افزایش دهید.

ویژگی های اصلی بازی:

- فیزیک واقع گرایانه

- کنترل لمسی مختلف

- سطوح و مراحل جدید به زودی …

- موتورهای مختلف با ویژگی های خاص

- شخصیت های جذاب

- دستاوردهای مختلف در بازی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 516
صابرفرد
22:45
دو شنبه 25 اسفند 1393
دانلود بازی فکری و زیبای Darkmoor Manor v1.0.4 اندروید + تریلر

همانطور که شما به آرامی بر روی محیط اطراف خود تمرکز می کنید ، خود را ناخواسته تنها در میان اتاقی خالی و تاریک می یابید که به جز نور مهتاب که از یک پنجره کثیف به صختی دیده می شود هیچ چیز دیگری قابل رویت نیست ! چه مدت قرار است در اینجا بمانید ؟ آیا قفل در های چوبی را می توان باز کرد ؟ چه چیزی در پشت این درها در انتظار شما است ؟ آیا شما یک زندانی هستید ؟ بازی از گرافیک بالا و داستان زیبایی برخوردار می باشد که تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

تغییرات نسخه جدید بازی:

- رازی که مدت ها دنبال آن بوده اید هنوز پنهان مانده است!

- مجموعه ای سرنخ های جدید که منجر به دست یابی به یک گنج بزرگ می شود!

- دنبال مطالبی از یک دفتر خاطرات قدیمی باشید!

- رفع اشکالات جزئی بازی

- بهبود گیم پلی بازی

اگر شما هم علاقه مند بازی های فکری و پازل با سبکی ترسناک و چالش برانگیز می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 536
صابرفرد
22:43
دو شنبه 25 اسفند 1393
دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Race Team Manager v2.0.1 اندروید – همراه دیتا + تریلر

Race Team Manager | گرافیک و گیم پلی بی نظیر!

Race Team Manager یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند یک گزینه عالی برای علاقه مندان به بازی های سبک ریسینگ باشد! ماشین مسابقه خود را از میان ده ها خودرو سوپر اسپورت انتخاب نمایید و به یکی از ستارگان رانندگی تبدیل شوید. آیا می توانید وارد مسابقات کاپ قهرمانی شوید و تمامی مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارید؟ بازی به قدری گرافیکی می باشد که هنگام تصادف بسیار طبیغی جلوه خواهد کرد همچنین در جاده گودال ها را شما حس خواهید کرد و خودرو شما تکان می خورد! با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید ماشین خود را به راحتی ارتقا دهید و رقابت را برای حریفان خود سخت تر کنید. در این بازی همه چیز بسیار طبیعی است چه صدای موتور ماشین، چه زمانی که بیش از حد معمول به موتور ماشین فشار وارد کنید و چه زمانی که با موانع برخورد یا به کلی ماشین شما نابود شود! آهنگ های موجود در بازی نیز متناسب با بازی و محیط آن می باشد و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. در هنگام مسابقات با وجود آهنگ های بی نظیر احساس خستگی نخواهید کرد و بازی جذابیت خود را حفظ خواهد کرد! گیم پلی بازی نیز به اندازه کافی سریع و جذاب می باشد و بدون شک شما را تا حد کافی قانع خواهد کرد! پس منتظر چه هستید با یک بازی بی نظیر طرف هستید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 448
صابرفرد
22:36
دو شنبه 25 اسفند 1393
دانلود بازی پادشاه مسابقه ۲ – King Racing 2 v1.0.10 اندروید – همراه دیتا

King Racing 2 | سلطان جاده ها شما هستید!

King Racing 2 یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که نسخه دوم آن با گرافیکی بالاتر و تغییرات گسترده بسیار نسبت به نسخه اول برای اندروید منتشر شده است و یک شگفتی بی نظیر برای دوستداران این مجموعه از بازی ها می باشد. این بازی دارای دو نوع گیم پلی مختلف می باشد در حالت اول شما می توانید با استفاده از دکمه های لمسی که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند ماشین را کنترل و در حالت دیگر می توانید با استفاده از شتاب سنج گوشی خود آن را کنترل و هدایت نمایید که هر کدام از این روش ها چالش ها و سختی های خاص خود را دارند. در این بازی بیش از ۲۲ اتومبیل فوق العاده وجود دارد که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. برای مثال یکی از آنها سرعتی است ، دیگری ترمزهای عالی دارد و بعضی ها هم دارای قدرت مانور بسیار بالایی می باشند که در تعقیب و گریزها به کار شما خواهند آمد!

ویژگی های اصلی بازی:

- ۴ حالت بازی مختلف

- وجود ۲۲ ماشین مختلف و اسپورت

- زمان مسابقه فرا رسیده است

- سوپر اسپورت های بی نظیر

- ارتقا و سفارشی سازی ماشین خود

- قابلیت تغییر رنگ و دستکاری موتور ماشین

- مسابقه در: برزیل، فیلیپین، مصر، ایالات متحده آمریکا، چین، ویتنام، تایلند

- شروع به مسابقه به عنوان تازه کار و تبدیل به سلطان جاده ها

پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا و هیجان انگیز را به هیچ وجه از دست ندهید. این بازی را می توانید هم اکنون از ادامه مطلب دریافت نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 426
صابرفرد
22:32
دو شنبه 25 اسفند 1393
دانلود بازی نینجای تاریکی ها DRAW SLASHER by Mass Creation v1.0.2 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر

DRAW SLASHER | شما یک نینجای واقعی هستید!

در بازی اکشن و زیبای Draw Slasher شما باید برای بقای جان خود مبارزه کنید . شما در این بازی در نقش نینجایی با تجربه می باشید که در جزیره ای که زامبی ها و دزدان دریایی تاخت تاز می کنند گیر افتاده است ! حال باید با استفاده از ضربات کشنده شمشیر خود زامبی ها و دزدان دریایی را که قصد نابودی شما را دارند قطعه قطعه کنید و راهی برای نجات جان خود پیدا کنید ! بازی از گیم پلی مهیج برخوردار می باشد.

ویژگی های اصلی بازی:

– کنترل بی نظیر صفحه نمایش لمسی در حین بازی

– داستان فوق العاده زیبا و منحصر به فرد

– دارای دو حالت بازی مدافع و مبارزه بی پایان

– تکنیک های ارتقا نینجوتسو

– گرافیک بی نظیر بازی

تغییرات نسخه جدید:

– از یک نینجا واقعی پیروی کنید!

– نقشه دزدان دریایی تغییر کرده است اما شما یک نینجا باقی می مانید!

– دستاوردهای بسیار اضافه شده

– سازگاری کامل با سرویس گوگل پلی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 429
صابرفرد
1:54
چهار شنبه 6 اسفند 1393
دانلود بازی پرطرفدار نینجای میوه Fruit Ninja v2.2.3 اندروید – بدون نیاز به دیتا + تریلر + مود

جدیدترین نسخه فول بازی

کمتر کسی است که با عنوان Fruit Ninja آشنا نباشد.
Fruit Ninja یکی از اعتیاد آور ترین بازی های آندروید می باشد. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که با ضربات شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه می کند و امتیاز امتیاز کسب می کند، البته باید مراقب بمب ها هم باشید. شما می توانید با انجام ترفند های مختلف برای خرد کردن میوه ها امتیاز بیشتری از آن خود کنید. با بازی کردن مداوم می توانید شمشیر های بیشتری را آزاد کنید.
بعد از تاخیر چند ماهه اپدیت های این بازی نسخه جدید آن امروز عرضه شده است که ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد. شما می توانید در اسکرین شات های ادامه مطلب به این تفاوت های عظیم پی ببرید .
برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکلات

– افزایش گرافیک بازی

– ویژگی ها و آیتم های جدید

– شمشیرهای جدید

– مراحل جدید

– آیتم های جدید

– …

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 456
صابرفرد
1:51
چهار شنبه 6 اسفند 1393
دانلود بازی نبرد پرندگان خشمگین Angry Birds Epic v1.2.5 اندروید – همراه دیتا + تریلر

جدیدترین نسخه مود شده آپدیت شد!

برای اجرای بازی نیاز به اینترنت می باشد

هم اکنون نسخه جدید و کاملا متفاوتی از سری بازی های محبوب پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Epic برای اندروید منتشر شد. این بازی که بر خلاف سایر نسخه های پرندگان خشمگین دارای سبک کاملا متفاوت RPG می باشد پیشرفت های بسیاری در زمینه گرافیکی و گیم پلی داشته است. در این نسخه از بازی با پرندگان جدید و قدرتمند، آیتم های مختلف و قدرت های بیشتر به جنگ با خوک های بدجنس خواهید رفت، اما در محیطی کاملا ۳ بعدی و گرافیکی که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. به جزیره پیگگی ها بروید، وارد غارها، کوهستان ها و روستاها شوید و تا می توانید با خوک های بدجنس مبارزه کنید. با گذشت مراحل و کسب امتیاز بیشتر می توانید شخصیت های خود را اتقا دهید و تجهیزات مختلفی نظیر: زره، کلاه، اسلحه و معجون بخرید.

ویژگی های اصلی بازی:

– کشف دنیایی جدید با پرندگان خشمگین

– قابلیت به اشتراک گذاری امتیازات با دوستان

– گرافیک بسیار بالا و خیره کننده

– پول، سکه و الماس بی نهایت

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود کارایی و گرافیک

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 469
صابرفرد
1:49
چهار شنبه 6 اسفند 1393
دانلود بازی مرد عنکبوتی بی حد و مرز Spider-Man Unlimited v1.3.1a اندروید + مود + تریلر

نسخه فول مود شده بازی بدون نیاز به فایل دیتا و به صورت فایل نصبی!

نسخه مگا و فول مود شده بازی جایگزین شد!

Spider-man unlimited محصول جدید شرکت گیم لافت می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و در همین مدت کوتاه توانسته است طرفداران بسیاری کسب کند! در این بازی شما در نقش مرد عنکبوتی باید با خائنان افسانه ای که قصد دارند دنیای زیبا را به مکانی شوم و پلید تبدیل کنند مبارزه کرده و قبل از اینکه خیلی دیر شود آنها را متوقف کنید.در این بازی میتوانید شخصیت های متفاوتی از مرد عنکبوتی را انتخاب کنید که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. از دیوارها بالا بروید، پرش های بلند کنید و تا می توانید با سرعت حرکت کنید و دشمنان را با یک ضربه نابود کنید!

ویژگی های اصلی بازی:

- گرافیک کارتونی و سبک کمیک مانند بازی

- ۵ جنگ مختلف و وجود رئیس های بزرگ

- وجود قهرمانان مختلف

- آیتم های مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 562
صابرفرد
1:48
چهار شنبه 6 اسفند 1393
دانلود بازی شهرستان جزیره ۳ – City Island 3 – Building Sim v1.0.14 اندروید + مود

بازی City Island 3 – Building Sim یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های سبک ساخت شهر برای اندروید می باشد که توسط استودیو بازی سازی City Island 3 – Building Sim طراحی و عرضه شده است. اگر شما از علاقه مندان به بازی های استراتژیک و شهر سازی هستید حتما این بازی معروف را امتحان کنید.

در سری سوم این بازی همانند سری های قبلی شما باید به ساخت یک شهر بپردازید و آن را کنترل نمایید. شما باید همانند یک شهردار وظیفه شناس برای مردم جزیره خود کار پیدا کنید، انتقادات و شکایات ان ها را بپذیرید و به آن ها رسیدگی کنید. اگر دوست دارید مردم شهر از شما راضی و خشنود باشند باید ساختمان های بزرگی بسازید و امکانات رفاهی برای مردم خود بسازید. شما میتوانید شهر خود را در جزایر با آب و هوای مختلف مانند: جزیره باتلاقی، بیابانی و بهشت گانه بسازید.

علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید با ساخت پیاده روهای خوب، ایجاد رودخانه در وسط جزیره و ساخت راه آهن و بسیاری دیگر شهر خود را زیبا تر نمایید و توریست های بیشتری به شهر خود جذب نمایید.

بازی City Island 3 – Building Sim با بیش از ۱۵ ملیون دانلود در گوگل پلی محبوب ترین بازی شهر سازی برای اندروید تبدیل شده است. در این بازی ابتدا شما یک جزیره را انتخا می کنید و روستای کوچک خود را می سازید سپس این روستای کوچک را به شهر و شهر را گسترش داده به یک کلان شهر توریستی تبدیل می نمایید. با جذب توریست و سرمایه گذاری های بزرگ بر روی شهر شما، می توانی امکانات بسیاری که در بازی وجود دارند را به شهر خود اضافه کنید.

ویژگی ها:

- رابط کاربری آسان

- بیش از ۱۵۰ آیتم مختلف برای تزئین شهر

- پشتیبانی از تبلت ها

- گرافیک بالا

- گیم پلی روان همراه با دستاورد های جالب و لذت بخش

- ماموریت های هیجان انگیز

- بدست اوردن پول از طریق ساختمان ها و سرمایه گذاری ها

- واحد پول: طلاو پول نقد

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 493
صابرفرد
1:43
چهار شنبه 6 اسفند 1393
دانلود بازی برخورد قبیله ها Clash of Clans v7.1.1 اندروید + تریلر

نسخه ۵ اسفند ماه ۹۳ اضافه شد

 

آموزش نصب و اجرای بازی بر روی کامپیوتر + برنامه های مورد نیاز در ادامه مطلب سایت!

قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

همانطور که می دانید امروزه این بازی به یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازی های موجود در تلفن های هوشمند تبدیل شده است به گونه ای که دیگر هیچ بازی توان رقابت با آن را ندارد و هر کسی نام این بازی را شنیده و یا آن را انجام داده است! در ابتدای بازی یک روستا به شما داده می شود و آموزش های لازم در رابطه با ایجاد ساختمان ها و قرار دادن آنها در قسمت های مختلف به شما داده می شود. با ساخت ساختمان اصلی بازی یا به اصطلاح Town Hall شما قادر خواهید بود ساختمان ها، و امکانات بیشتری داشته باشید و منابع بیشتری را ارتقا دهید، حال هرچه سطح ساختمان اصلی شما بیشتر باشد می توانید کارهای بیشتری از قبیل دیوار کشیدن و ساخت سربازخانه و … انجام دهید. در همین حال هرچه شما ساختمان های بیشتری در بازی بسازید و یا آنها را ارتقا دهید بازی مقادیری را تحت عنوان XP به شما می بخشد که جمع آوری آنها موجب افزایش سطح شما خواهد شد! در طول بازی دستاوردهای مختلفی از قبل مشخص شده است که با انجام آنها مقادیر مختلفی جم یا همان الماس به شما هدیه داده می شود و با استفاده از آن می توانید کارهایی نظیر: ارتقا سریع ساختمان ها، تبدیل الماس به اکسیر و سکه و … انجام دهید، در واقع الماس باعث می شود تا شما با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت نمایید و خود را به سرعت بالا ببرید. اگر شما هم از علاقه مندان بازی های آنلاین می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه کلش آف کلنز را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ساخت روستا در مکان دلخواه

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

- پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

- ۱۴ مرحله زیبا و جذاب

بازی،بازی جدید،دانلودبازی،اندرویت کده،دانلودبرنامه اندروید،دانلودبازی اندروید
تعداد بازدید از این مطلب: 448

درموردسایتمون نظر بدید

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید برای تماس با مدیر وبلاگ 09378491154

،،بازی،بازی جدید،بازی اندروید،اندرویدبازی هیجانی،برنامه گوشی،برنامه،دانلودبرنامه گوشی، برنامه گوشی اندروید،بازی فکری،بازی اکشن،سایت،ساخت ساست،ساخت وبلاگ،بهترین بازی،جالب ترین بازی،بازی،گوشی،سایت عاشقانه،عاشقانه،معمایی بازی،بازی معمایی،بهترین بازی سال،جدیدترین بازی،بهترینای بازی اندروید،بهترین بازی اندروید

،علی بابا چت،زد بازی چت،بهزاد پکس چت،تتل چت،چت تاتلو،الیس چت،چت الیس،عسل ناز چت،ناز چت،لاو باران چت،رز ناز چت،چت نازیل،چت بوف،مهلا چت،شلوغ چت،چت خیلی شلوغ،چت فروشی،یاهو پلاس چت،چت یاهو،شلوغ ها چت؛خلوت چت،تیک چت،چت شهر ها،چتی ها،بلک چت،رد چت،بستنی چت،سئو سازی چت،چت ارام،چت خاطره،ققنوسی چت،جنوب چت،کارا چت،مرتا چت،چت مرتا،مرتا،چت ساپورت،ای تی ساپورت،بچه ها چت،چت دختر یابی،چت پسر یابی،چت ازدواج،اتاق چت،چت کردن،سایت چت،چت فارسی،چت ایمیل،چت شلوخ،چت فارسی،چت روم فارسی،اخ جون چت،بیا چت کن،بیا تو چت،چتا،ای ار چت،سیست چتروم،چتروم رایگان،دانلود برنامه چت،چت یویو ،مستر چت،متر90،عاشقانه ها،جوک جدید،چت هوهو،هانی چت،نازنین جون چت،هوریا چت،اسون چت،چت اسان،چت ام،چت سون،تهران پاتوق چت،

چت تربتی ها،چت تهرانی ها،تهران پاتوغ،چت تهران پاتوق،چتروم تهرون،چت تهران،تهرانی چت،شیراز چت،قزوین چت،نیشابور چت،بندرعباس چت،چت جنوب،قشم چت،همدان چت،اذری چت،ارومیه چت،چت تبریزی،تبریز چت،اراک چت،چت اراکی ها،شهرستان ها چت،چت بروجرد،لر چت،چت لرستان،اهواز چت،چت اهوازی ها،چت اصفهان،چت کاشان،چت روم اصفهانی ها،چت روم خراسان،چت مشهد،مشهدی ها چت،چت کرمانشاه،چت کردستان،چت شاهرود،چت سمنانی ها،سمنان چت،چت قزوینی ها،چت خوزستان،چت ایلام،چت زابل،چت زاهدان،ادبیل چت،اردبیل چت،چت شهر ها،چت ایرانی،چت پارسی،پرشین چت،چت کردن در ایران،قم چت،یزد چت،شیرازی چت،فارس چت،هرمزگان چت،زنجان چت،شمال چت،چت رشتی ها،رشت چت،ساری چت،مازندران چت،گرگان چت،گنبد چت،چت گلستان،ابیک چت،ورامین چت،بجنورد چت،بیرجند چت،خراسان جنوبی چت،خراسان شمالی چت،اذربایجان چت،

 ،اندرویدکده،بازی اج دی،دانلود بازی اندروید،برنامه اندروید،اندرویت کده،اندرویت،بازی اندروید،بازی هیجانی اندروید،بازی،بازی فکری،دانلودبرنامه اندروید،انلود برنامه،برنامه،دانلود بازی